2015. szeptember 9., szerda

69's

http://www.vivatv.hu/photos/karlie-edzes-550/?flipbook=eddz-ugy-mint-karlie-kloss

Így fogok holnaptól edzeni. Most találtam rá. Nem tűnik túl nehéznek utána hátha lesz kedvem még elmenni futni is meg ilyenek. Csak rá kell állnom.
Remélem sikerül mert minden nap haza esek és meghalok hangulatomba vagyok..


Restart
Reggel a 45-ös busszal jöttem, ami nem is késett, úgy hogy lehet még holnap is azzal megyek csak az rossz lesz, ha kések mert akkor elvágtam magam az igazgató helyettesnél, mert ő a töri tanárunk és én holnap nem akarok töriből felelni. Szóval a hamarabbi busszal kell mennem. Mert nem akarok felelni.
Aztán a táncon volt bent a két varrónő, akik tök aranyosak voltak, ők fogják a felsőnket megvarrni a kosztümhöz. Holnap meg megyek suli után és leméretem magam a kosztümömhöz.
A tánc szar volt. Nem volt semmi hangulaocska. 
Aztán törin az egyik szőke csaj felelt, addig a padtársammal elbeszélgettünk.
Aztán 5 gyakszi, ahol rá jöttem, hogy nagy valószínűsége van annak, hogy allergiás vagyok a rézporra. Ez tök jó mert ötvös szakon vagyok és nap mint nap azon dolgozok. JEEE.
Suli után elmentem a természetgyógyászhoz. Kaptam kis tűket meg volt nagy tűs kezelésem. Ennyi.
Érdekfeszítő nap.. Unalmas volt.. T.-t alig láttam meg hiányzik is, kerestem de sose láttam meg rossz hogy ő se keres etc.
Szeptember 9.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése