2015. szeptember 12., szombat

71's

Péntek reggel muszáj voltam elérni a 35-ös buszt így futhattam rendesen a busz után, mivel az első órám tesi volt. De nem volt semmi gond, mivel ezzel a busszal időbe beértem és volt időm rendesen átöltözni. Csütörtökön a tesin ugye T.-ékkel lettünk volna, de a tesi tanárok úgy döntöttek, hogy mi bent maradunk ők meg kimennek a folyosóra. Olyan rosszul esett azt hittem legalább egy órát közösen eltölthetünk.
Egész órán a net fit-re vettük fel az adatokat. 157 cm vagyok.. Kicsi. Meg megcsináltuk ezt, hogy mennyire erős a bal meg a jobb kezem. Azt nem tudom. Pénteken meg megcsináltuk az inga-futást. Igen, csak 27-et csináltam meg. De kit érdekel?! Ennyi és kész. Sajnálom. Jövő héten meg 60 métert meg erdőt futunk. AHA. KÖSZI.
Remélem esni fog.
UntitledAztán jött egy lyukas óra, mert nem volt bent tanár, ott megcsináltam a matek házit. A következő órán, vagyis matekon meg leellenőriztük meg hát még persze haladtunk tovább. A következő egy beszélgetős óra volt, a tanár nőnek kipanaszolták magukat a többiek az osztálypénzről meg a szalagavatós problémákról, ő meg próbált segíteni.
Majd jött 4 rajz óránk. Egy pályázatra készültünk, festek. Majd meglátjuk, ha kész lesz. Vagyis majd hétfőn. Suli után elmentünk A.-val kávézni. Nos A. megkért, hogy tervezzek meg neki az első tetoválását. Mert szeretné, hogy ha ránéz, akkor én jutnék az eszébe. Ilyet már kértek tőlem, még hozzá K. az egyik legjobb haverom. Remélem A.-jé is olyan jó lesz mint K.-é. Mert az övét még magamra is tetováltatnám, annyira tetszik..
Majd megpróbálok A.-nak is kitalálni valami jót. Kávézás után haza jöttem és Online megnéztem a kedvenc művészellátómba, hogy mennyibe kerülne az ilyen nagy tubusú tempera meg ami még kell. Megéri mert már alig várom, hogy festhessek itthon is. Mindig is erre vágytam, hogy itthon is kitudjak kapcsolódni meg hogy a szobám inkább egy műterem legyen ne pedig szoba. Az lesz belőle. Mert már a karácsonyi ajándékomat is tudom. Egy festőállvány. Vagyis anya azt mondta ha megveszem a saját pénzemből a temperákat meg a rajztáblát akkor ők pedig a jézuskának megírják az állványt. Mert mondta hogy gyűjtsek arra is én meg mondtam, hogy az csak luxus cikk már, arra nem szeretnék mostanában költeni.. Aztán sorozatoztam és lefeküdtem aludni.
Most pedig megyek anyának elhozok valami papírt. Délután autó takarítás majd hat órától lesz egy kiállítás A. és a kedvenc kávézómba és majd oda megyünk, annak a megnyitójára. Egy srác kiállítása lesz ott, már alig várom hogy végre más srác képeit megnézhessem. Mindig is kíváncsi voltam, hogy ők milyen témában alkotnak meg hogy ők hogyan látják amit mi meg ilyenek. HÁT mert pasiból vannak..
Szeptember 12.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése