2015. szeptember 6., vasárnap

63's

Szombaton délbe felkeltem, sorozatoztam majd elküldött anya mamához az ebédért, de még nem volt kész így csak megnéztem mamát, meg most apa ott dolgozott mert a parkettát lerakta a nappaliba és azt is megnéztem. Meg hát papimat is.
woodyAztán délután befedtem tesómnak a könyveit meg egy pár füzetét, amin nem volt minta, így a kimaradt tapétából raktam rá. Kifejezetten tetszett neki.
Utána gyorsba felületesen "kitakarítottam" majd mentem az egyik haveromhoz, K.-hoz, aki itt lakik ebbe a városba mint én meg a sulinkba járt, csak már végzett és mindig is jóba voltunk most meg találkoztunk beszélgettünk meg megnéztünk majdnem egy filmet, de jönnöm kellett haza takarítani. Nagyjából letöröltem a port, még nem mindenhol.
Este meg sorozatoztam.
Ma ahogy felkeltem apa visszarakta a radiátort, vagyis erre keltem, mindegy, szóval  utána hozzá kedztem tanulni. Sorozatoztam, egész nap The 1975-öt hallgattam meg izgulok a holnap miatt, hogy láthatom Tomit meg hogy lesz 3 darab mintázásunk egy nagyon bunkó tanár nővel és kíváncsi vagyok ő hogy fog fogadni minket milyen lesz vele.. Holnap lesz magyarom is. Még nem készültem rá, mindjárt most hozzá fogok, de holnap angolból szódolgozatot írunk, lehet inkább azt tanulom. Délutánelvoltam foglalva az alapos takarítással a házba, még mindig nem a szobámba.. Nem volt rá időm. De így tíz óra után anyáék alszanak én meg akkor most tanulok.
Matekkal kedztem ma, megcsináltam a házit.. Remélem jól is.. Mire rájöttem, hogy holnap nem is lesz matekunk.. Jeee.
Meg válogattam ki képeket. 13 darabot. Van egy családi kép, van A.-val meg M.-mel meg közös meg ilyenek meg van egy rajz órás, Tibi bával meg E.-vel egy esti kép meg P.-val és D.-val a táborba mikor csináltuk plakátot meg van egy olyan, ami egy tetoválást ábrázol. Én terveztem, K.-nak, akinél voltam filmezni. Még anno feltetováltatta magára, hogy mindig vele lehessek. Mi nagyon jó haverok vagyunk és ez nem olyan hogy a volt csaja tetkója van a bőrén, nem, mi mindig haverok maradunk. Én ebbe biztos vagyok.
Megtaláltam Woody Allen-nek az egyik filmjét, az éjfélkor Páriszbant. Megnéztem. Nagy rajongója lettem a férfinak, láttam, hogy írt négy könyvet, lassan ki is fogom hozni majd a könyvtárból őket! A többi filmjét pedig lassan majd megnézegetem.
paris vintage Angoloznom és magyaroznom kell még, pedig még T.-ről nem is nyavalyogtam. Egyszóban minden elmondok.:
HIÁNYZIK. 
Csupán csak ennyi.
Fotózni is olyan régen voltam már. Oda is akartam menni a hétvégén, de nem, mert esett az eső meg rossz idő volt. Ilyenkor nem.
Mindig örök kérdés marad ez, hogy mit vegyek fel holnap. A múlt héten dögmeleg volt a hétvégén eső esett és akkor most hosszú, rövid gatya? Megint meleg lesz? Vagy most megint esni fog? Esernyőt rakjak be? Probléma.
Szeptember 6.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése