2015. szeptember 30., szerda

92's

Nem voltam ma suliba.
UntitledReggel oda álltam anya elé, hogy kimerült vagyok, el vagyok fáradva és nincs kedvem a sulihoz. Megkérdezte hogy tanultam-e mára mire megráztam a fejem. Azt mondta hogy pótoljam be és hogy menjek visszafeküdni. Délután kiderült, hogy azért, mert karikás volt a szemem és nem néztem ki túl jól.. Egész nap pihentem meg sorozatoztam. Este átmentem a vérvételre a szomszédba, majd jöttem haza megfürödtem és aludtam. Ennyi volt a mai napom.. Nem nagy cucc.. Holnap már megyek suliba. mert miért ne mennék?
Tegnap nem volt semmi különös a suliba, talán csak annyi hogy első órán megfeleltettek és kaptam egy hármast fajtból. Ha nem első, hanem második órába felelek akkor lett volna jobb is de a fárdadtságtól nem tudtam koncentrálni. Meg suli után maradtam magyar érettségi felkészítőre, ahol a tanár nővel kidolgoztuk az irodalom első tételét.
Majd rajz szakkörön összehoztam egy pályázati munkát.
Végül haza jöttem és bumm bele az ágyba.
Holnap suli után doki, de pénteken suli után megyek turizni.. szombaton meg Mihálynapi vásár, de oda nem sok kedvem van menni.. így pénteken turira fel!
Szeptember 30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése