2015. szeptember 10., csütörtök

70's

Tumblr | via FacebookMa épp, hogy elértem a 35-ös buszt, elég húzós volt minden pedig hamarabb keltem fel, mint szoktam. FELHÁBORÍTÓ.
Úgy mentem a buszhoz, hogy a töri füzetem meg az angol könyvem a kezembe volt, mert a buszon macerás elővenni. Persze, ahogy felszálltam, már láttam, hogy állni fogok, így képzeletbe csak ölelgettem magam, hogy mennyire jó ötlet volt már füzetekkel a kezembe felszállni. Zene be, majd hirtelen meg jelent az ellenőr bácsi. Elővettem a bérletem, megnézte, visszaadta és máris zene be és tanultam az angol szavakat.
Majd a másik buszt lekéstem, így felsétáltam a övetkező megállóba. Végig zenét hallgattam a buszon. 30 Y és a The 1975 számai felváltva szóltak a fülembe, mikor észrevettem magam, hogy már szállni kellene. Mivel én vagyok a hetes így én feleltem a kulcsért is. Már a kulccsal mentem a teremhez, amit a többiek furcsán vettek, mert már a héten kezdték megszokni, hogy sosincs időbe kulcs. Igen, már ismernek és ezt nem vették rosszul sem. Már mint a napi kulcs késést.
Unalmas magyar, agresszív töri, értehetetlen matek, kifullasztó tesi, laza műv töri.
Műv törin a padtársammalúgy döntöttünk hogy játszunk. Még pedig akasztó fát. Hát olyan szépen legyőztem őt, egyetlen egyszer tudott felakasztani. Én meg őt egy csomószor!
Majd jött a kavarás, hogy akkor most mi lesz? Mert elvileg megengedték, hogy filmezzünk, de az osztályfőnök, az angol tanárunk meg hajtotta hogy írjunk már dolgozatot.. Szó dolgozatot.
UntitledVégül az igazgatóság megadta hogy filmezhessünk így a további órákon megnéztük a filmet, ami segítségével meg lesz alkotva a szalagtűzős táncunk. Hippik leszünk. Kurva jó lesz, már várom!
Suli után mentünk felpróbálni a szoknyát meg a blézert, a szalagtűzőre. Majd barátnőmmel, A-val kávéztunk és jöttem haza, ahol megszerkesztettem pár képet és csináltam egy albumot. 15 embernek tetszik. Olyan jól esik, áh.. Elmondhatatlanul.
Holnapra még meg kell csinálni a matek házit, de szerintem reggel fogom mert már kivagyok..
Meg persze lesz rajz és még arra is kell ötlelt gyűjtenem. AH.
Még holnap reggel sok dolgom lesz, egy fél órával korábban kell kellnem.
De jó..
JÉZUS EREJE. Ma ugye voltunk A.-val kávézni és mi mindig ugyanoda a helyre szoktunk menni. Az egyik kávézós srác maga az isten, számomra. ÉS mondta A. hogy eddig mindig kérdezte hogy mikor megyek már. MOST MEG. fizetünk és mondta hogy "Már hiányoltunk." mondtam, hogy "Most már gyakrabban jövök mert elkezdődött a suli" Erre csak mosolygott meg én is persze végig vigyorogtam meg ah. Olyan helyes volt, hogy nem igaz. De hát sokkal idősebb nálam. OLYAN SZÉP SZEMEI VANNAK. MEG AZ A MOSOLY. És fhu. Borostái a halálom. Csak hozzám idős(?) :( Azt se tudom hány éves. Meg amúgy semmit nem tudok róla. De tök édes pasi. Kedvelem. Meg eddig is kedveltem. Csak most olyan jól esett hogy mondta hogy már hiányoltunk. Ahw mondom..
Szeptember 10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése