2015. szeptember 28., hétfő

91's

Untitled
Érdekes egy hétfő.
Sikerült korábban kelnem, olyan korán, hogy még akkor a nyomtató se volt nyitva.
A 6:25-ös busszal mentem be.. Nem semmi mi?
Oda értem a pékséghez és beszéltem E.vel pár szót. A tábor óta alig beszéltünk.. Meg az évfolyamtársam, E. Vele is dumáltam, reggel velük mentem be a suliba, miután megvettem a vizet.
Angolon feleltünk. Semmi értelme nem volt tanulni, mert holnap már másból felelünk.. Egész órán feleltünk meg mi addig feladatokat oldottunk meg. Meg persze a tanár nő beszedte a házit, a levelet.
Tesin kifulladtam, mert röpiztünk.
Magyaron haladtunk tovább Kafkával. Annyira rossz, hogy olyan tanárunk van aki folyamatosan kivételezik.
Felelés, mai órán így nézett ki:
 Az egyik osztálytársam nem tanult, akit kihívott volna felelni, mert nála nyílt ki a napló. Majd a következőt szólította nem tanult aztán kihagyott egy csajt, és szólította a következőt. Na ő már habogott valamit.. de könyörgöm.. Akit kihagyott csaj, ő oda ment hozzá óra után és mondta, hogy direkt nem szólította.
EZ MI? MIÉRT? HÁT UGYANOLYAN DIÁK MINT A TÖBBI.
És felment néhány embernek az agyvize és persze egész nap ez volt a téma..
Mintázáson valami csiga elméletről beszélt a tanár. Nem figyeltem, annyi volt a lényege, hogy mindenki kapott csiga házat és azt kellett rajzolni, több féleképpen.
Rajzon pedig egy eszméletlen kiállításon voltunk..
Csontváz meg különböző csontok voltak ott és egy antropológus közbe magyarázott. De nem az az unalmas fajta előadással egybekötött kiállítás volt, hanem a tényleg, figyeltem és érdekelt és élveztem az egészet!
Aztán A. rám csüngött, hogy jön velem a Tenno fotóba.. Pedig kibaszottul egyesül akartam bemenni..Úgy néz ki lesz egy fényképezőgépem. Zenit. A jövő havi zsebpénzemből meg is lesz. Hozzá film és BOLDOGSÁÁÁG.
Majd végre mindketten mentünk a buszhoz. Ittam volna egy kávét, de nem A.-val mert az agyamra megy a folyamatos értetlenkedésével. Ki van a ... is vele..
Ahogy sétáltam a buszhoz, bementem nyomtatni, majd jöttem is haza. Persze ma egész végig nálam volt a drága kis könyvem, de nem tudtam olvasni. Reggel tanultam az angolt meg a magyart, délután meg társaságom akadt. Egy ismeretlen csaj, egy ismeretlen lány, egy srác aki fotós és egész jóba vagyunk csak néha idegesít meg egy lány, akit nagyon szeretek, egy évvel idősebb nálam, de tök aranyos. E. Imádom. :)
MOON Haza jöttem, ettem egy kis gabonapelyhet majd közbe leültem tanulni. Angoloztam meg megcsináltam a népművészetet.  Reggel majd át nézem még a buszon meg a törit is meg kell még tanulni, mert már semmi erőm nem volt tanulni, angol megy népművészet után. Még arra se volt erőm, hogy megcsináljam a füzeteim borítóját. Pedig megvannak a képek, már csak ki kell vágni és rá kell ragasztani. Ennyi..
Elfogyott itthon a menta tea. Ezzel a teával szoktam magam megnyugtatni, de most nem volt itthon, így szartam a tanulásra. Meg úgy mindenre. Holnap sokáig vagyok suliba, mert hát rajz szakkör, utána már nem hiszem, hogy nyitva lesznek a turik, pedig menni akartam.. Kockás inget venni. Meg egyebek. Remélem azért találok legalább egy darab inget is.. Így szerdára áttettem a turizást. Meg szerdán megyek még vérvételre, 7 órára. Csütörtökön meg doki és tádáám, a hetemből már megint nincs semmi. Ez a folyamatos későn végzek probléma..
Szeptember 28.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése