2015. szeptember 26., szombat

88's

1.
Az első kép a minden napi táskám tartalma.
A 8gb-os pendrive, a rágóim, a számológép,
amit azért nem veszek ki ha nincs matek,
mert tuti hogy itthon hagynám, a szemüvegtörlő, a zöld bérletem,
az imádott pénztárcám, ragasztó, a tapétás ellenőrző,
a FullCandy fülhallgató, ami nélkül nincs életem, kézkrém, parfüm, deo. 

2.

A második képen Nyáry Krsiztiántól az Így szerettek ők 
és Az igaz hősök. A két könyv amit most olvasok. 
Imádom. Mindenkinek bele kell kezdenie, 
mert ha belekezd, tuti hogy nem hagyja abba.


3.
A harmadik képen a négy tolltartóm van.
A virágos, ami itthoni, a fekete-szürke kockás tolltartó,
amit csak gyakszira viszek, a drapp, bőr tolltartó,
amit a suliba hordok és a téglalap alakú tépőzáras tolltartó,
 amit mostanában kaptammég, de imádom.

4.

A negyedik képen a drapp bőr tolltartó tartalma látható. 
Radír, tollak, ceruzák, hegyező, csipesz, a kezelő tűim,
 a Botond nevű gyújtóm, rágó, az ajakbalzsamom és
 a Nózi, ami mostanában elég sokszor kell.

5.
Az ötödik képen minden, ami gyakszira kell.
Ceruza, toll, hegyező, radír, különböző vastagságú filc,
 meg persze az összes elrontott és a jelenlegi
 gyakszis munkám és annak az alapanyagai.

6.
A hatodik képen van az új tolltartóm, a különböző színű tű filceim,
 a vastag fekete filcem, toll, radír, a kereszt aputól kapott láncfűrészes pendriveom.

7.
A hetedik képen van az itthoni tolltartóm tartalma.
Egy radír, egy szövegkiemelő, egy ceruza és egy toll.

8.

A nyolcadik képen a reggelim van. 
Vagyis gabona pehely. 
Csak azért fotóztam le, mert reggel csináltam
ezeket a fotókat és közbe reggeliztem,
tehát csak ezért van itt a reggelim.


9.
A kilencedik képen van az itthoni, a virágos tolltartóm,
az új, a rajzolós szettem tárolására alkalmatos ceruzatartó és a vázlatfüzetem,
 amit néha csak úgy cipelek magammal, ki tudja hogy miért.

10.
A tizedik képen látható a két sulis táskám.
A félvállast csak könnyű napokkor szoktam hordani,
a virágost meg nehezebb napokkor.
Kevesebb minden fér bele, ez így van, de kényelmesebb vinni
 és nem szakad le a vállam. De amúgy minden bele fér,
ez nem kérdés csak még is kényelmesebb úgy megszakadni,
mintha az egyik vállam szakadna meg csak.

11.
A tizenegyedik képen van a virágos táskám közelebbről.

12.
A tizenkettedik képen, a szekrényemre rá van akasztva a dzsekim,
 amit mostanában hordok a suliba, mivel elég hideg szokott már lenni.
Felette van egy papír, amin az órarendem van, de még nem tollal mert
 hát még mindig nem tiszta ez az egész.

13.
A tizenharmadik képen meg a füzeteim vannak.
Szeptember 26.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése