2015. szeptember 12., szombat

72's

.
Délelőtt még elmentem anyának a papírjaiért meg vettem kettő A/3-as akwarell papírt meg egy ragasztó szalagot meg bevittem a könyvtárba azokat a könyveket, amiket már kiolvastam. Délután kitakarítottam a kocsinkat meg a szobámat. És ennyi volt a mai napom. Két órával ezelőtt elkezdtem készülődni, mert ugye megyek erre a kiállításra. Csak azért kezdtem el készülődni, mert izgulok meg mert kész voltam a szobámmal. Igen ám, de annyira izgulok, hogy nem tudom eldönteni, hogy mibe menjek meg ahhj. Rohadt szar érzés mert a gyomrom összeszorult és még enni se tudok pedig úgy terveztem, hogy megvacsorázok hogy ne akkor kelljen, mikor haza jövök. Remélem nem lesz semmi baj. Vagyis nem is rossz előérzetem van, csak nem tudom eldönteni, hogy mi van jelenleg velem. Mert csak kávézni megyek az egyik barátnőmmel, a kedvenc helyünkre, ahol lesz egy kiállítás megnyitó. Nem értem magam. Miért izgulok? Ah. Jöjjek már helyre, köszönöm..
Szeptember 12.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése