2015. szeptember 2., szerda

56's


Fox Friends Art Print by Teagan White | Society6 Reggel a hamarabbi busszal mentem és meglepő módon mindenre volt időm. Hogy miért mentem a hamarabbi busszal? Mert hát már én hülye, ötkor felkeltem, hogy tudjak törit tanulni, de nem sikerült mivel mindent csináltam csak azt nem, ami miatt felkeltem. Így hamarabb is indultam. A 35-ös busz lesz az én buszom, ezt mindig el kell érnem. Ma utolsóként szálltam fel, de mivel én mentem a leghátrább a buszon, mert hát az emberek az ajtóba szeretnek megállni.. tehát így mikor leszállt két mókus leültünk a helyére. Ültem. Nem tanultam, mert nem tudtam elővenni a mappát, kényelmetlen helyzetbe meg nem akartam kerülni.. Így hagytam a francba. Zenét hallgattam. Mi mást csináltam volna? A másik busz is azonnal jött, így csak fel kellett rá szállnom. Leszálltam a pékségnél, ahol az iskola cigis diákjai legálisan cigiznek, így legalább a tanárok nem látják őket. De nem cigizni szálltam le, erről a dohányzós témát inkább ne is feszegessük. Undorítónak találom. A pékségbe vettem egy vizet és mivel az osztálytársaim és a haverjaim is cigiznek így odaálltam melléjük.
#handmade Beszélgettünk egy darabig majd mentünk a sulihoz. 10 perc séta.
Nem nagy ügy már többször is megtettük vagyis szinte minden nap, de ezen a reggelen találkoztam egy kutyával, igaz hogy kerítésen belül volt de az a  kis görcs úgy elkezdett ugatni, hogy úgy megijedtem tőle hogy visítva ugrottam ki az útra. Persze ezen röhögtünk egész végig. Majd jött két tánc próbánk. Na már mikor vége lett úgy éreztem, hogy eltelt 4 óránk. Annyira elfáradtam. Pf. Majd jött egy történelem óra, amikor összefoglaltunk végül öt gyakorlat. Ahol csak két órát dolgoztunk. De még reszelek és szerintem a következő gyakszin is azt fogok. Felmentem a másik osztályhoz a hetedik óra után vagyis az utolsó szünetbe beszélgetni a a lányokkal. M.-vel, R.-val meg A-zal és miközben beszélgettünk ott ment el előttünk T. is. Megkérdezte tőle E. (az egyik srác, aki tök helyes csak ilyen hipster stílusa van de amúgy nagyon édes srác, csak nagymenő. Nem ismerem.) hogy "Na mi van, lenyugodtál?" És ere T. csak annyit mondott MOSOLYOGVA, hogy "Igen, le." és bement a terembe. A lányok meg nevettek. Nem tudom mi volt de T. édes mosolyát végre láthattam ma. Aranyos.. Utolsó óra pedig rettenetesen hamar elszaladt szinte végig beszélgettük. Majd ahogy kiléptünk A.-val a suli kapuján ott volt S. Meg várt, hogy együtt menjünk haza. De még se így alakult, ami tök jó volt szóval a haza utam is nyugalmasan telt. Pihentem meg zenét hallgattam közbe.
📑📷Haza fele jöttem rá, hogy szeretnlk egy Zenit gépet. Helios obival 44m-4.  Régi manuális obi, elég jó lenne egyet beszerezni. Majd a hétvégén szétnézek a neten.
Itthon aludtam most pedig tanulnom kellene mert már 10-kor felkeltem, azóta befedtem a könyveimet meg raktam rá vinnyetát meg ráírtam a nevem szóval mindent megcsináltam, csak holnapra nem készültem még fel.
Bepakoltam már a táskám. Angol könyv, angol füzet és még az angol házit is megcsináltam. Az egyik osztálytársammal kellett jellemzést írni, órán felolvasom és majd kitalálják a többiek. Bepakoltam még a matek könyvemet és a füzetemet, a magyar könyvet és füzetet és még a művtöri füzetemet is. A magyarról annyit, hogy továbbra sem haladtam Hammengway-el, a művészet történelemről meg annyit, hogy ebbe az évbe lesz füzetem és vezetni si fogom. Hohó! Mert az elmúlt évekbe lapokra írtam mert hát minek, ah a tanár nő felrakja a diát az osztálycsoportba és ott meglehetett nézni. Csak ez mindig témazáró előtti napon volt tehát művészet töriből mindig az utolsó perceben tanultam. Most meg lesz füzetem és hátha nem járok így. Jellemző volt, hogy azt az órát végig aludtam. Remélem most nem fogom bár dupla óránk van úgy hogy nem vagyok benne biztos hogy idén pöpec leszek művészettörténelemből. Lesz egy tesi óránk is. Nem tudtam eldönteni, hogy vigyem-e a cuccomat vagy sem, de hát már összepakoltam szóval viszem is. Kikészítettem hogy holnap mit veszek fel. Egy fehér-kék felsőt, alá egy kék atlétát, mivel nagyon átlátszós meg egy rövid nacit. Tényleg mindent csináltam már, csak törit nem tanultam. De most fogok. Így kettő fele hozzá kezdek.
Szeptember 2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése