2015. szeptember 3., csütörtök

57's

love..Reggel apa segítségével elértem a buszt. Ugyanis én felkeltem volna időbe törit tanulni de olyan unalmas volt hogy visszaludtam és el is aludtam. A buszon most álltam, a másik buszon meg ültem és zenét hallgattam. Nem volt vészes annyira csak sok cuccom volt. Ez lesz a legnehezebb a héten, tuti.
Kezdtünk egy magyarral, ahol majd bealudtam de utána jött a várva várt történelem, amire napok óta tanulok, megírtam, hát majd lesz valahogy, el van cseszve az egész, ennyi biztos. Aztán jött egy matek, ahol megismerkedtünk az új tanár néninkkel. Szigorú, kemény, de ez kell az érettségihez, köszönöm istenem. Három dolgot ismételtünk át, se perc alatt felfogtam és megtudtam a feladatokat csinálni, nem úgy mint előző évbe azzal a buzival. Durva, hogy mennyit jelent egy tanár. Matek után jött egy tesi. Tesire átöltöztem mentem is a tornateremhez, amikor láttam, hogy a B-seknek(T-ék csoportjának) lesz tesije velünk együtt. Ezen a napon együtt leszünk tesin? KOMOLYAN? MIÉRT? M, barátnőm ott ült a padon, leültem mellé. Mikor T. Tesi cuccba kilépett az öltözőből meghaltam. És nem az, hogy megállna tőlem 10 méterre, nem megállt mögöttem. De gondolom azért mert máshol nem volt hely.
winter clothes tumblrVagy nem tudom.. Aztán a tanár nő behívta a 12.A-sokat, minket. Órán beszélgettünk pedig azt hittem, hogy halálomon leszek mert nem vagyok egyáltalán formába. De nem, olyan jól elbeszélgettünk, hogy csak lestem. A tanár nő sztorizott és megtudtuk, hogy rengeteg dolga lesz de minket szeret és hogy majd szóljunk rá ha túlzásba fog esni, ha nagyon ki akadna ránk, de úgy érezzük hogy nem mi vagyunk a hibásak. Egyszóval ne hagyjuk magunkat,
 Aztán jött egy olyan különleges szünet, ahol az egyik tizenharmadikos haverom, D. Elkezdett piszkálni. Nem, nem most kezdte, ő mindig piszkál, csak most ez más volt. Olyan értelembe, hogy miatta rugtam bele az ajtó köszöbbe és miatta jött fel majdnem a körmöm a lábam ujján. Durva meg minden. Annyira fáj, hogy egész osztályfőnökin ezzel voltam elfoglalva. Vizeszsepiztem, de hát fáj mint az állat. Utána jött egy angol, ami marha nehéz volt, alig értettem valamit.. Ezután pedig kettő darab művészet történelem, ahol már durván tanulni kezdtünk.
♡
 De érdekes volt csak nehéz is volt egyből visszamerülni abba a világba. A tanár nő említette a Párizsi utat, amit a nyáron szervezne. Ehhe, mennék én is. Arra fogok most már gyűjteni és nincs duma, ez lesz és kész. Elfogok oda menni, bár remélem már most nem pedig 10 év múlva. A nyárig csak összeszedek annyi pénzt. Hisz szalagtűző, karácsony, szülinap, ballagás.
MENNI AKAROK PÁRIZSBA.
Már a nyáron tervezem, hogy világosabb vörös hajam lesz és uh ah. Nyár. TE JÓ ÉG! Már várom, őszintén szólva piszkosul várom, de remélem hogy nem fog hamar eltelni az idő az érettségi miatt. Legyen időm rendesen felkészülni. Szeretnék jó jegyeket szerezni.. Kell arra a rohadt fősulira, vagy netán egyetemre..  Kitudja hol fogok kikötni lehet, hogy a végén még dolgozni fogok. Na jó nem, az lehetetlen.
És T.? Ő hol fog kikötni? Ahj. Semmit nem tudok róla. Beszarás az egész. Idegesít. Nagyon.
Rohantam haza a körmöshöz, aki amúgy anya barátnője meg a szomszédunknak, akik nagyon jó barátunk, Gy.-nek a tesója. Hozzá járok ilyen géll lakott csináltatni. Muszáj, mert gyenge a körmöm. Most ilyen bordó-zöld kombó lett, nekem tetszik mert egyszerű. Mintha csak ki lenne festve a körmöm.
Aztán itthon pedig vacsiztam és ennyi. Mindjárt alszok már, csak a telefonomra rátöltöttem kb.5 The 1975 számot, mert annyira megvagyok őrülve tőlük, hogy az nem igaz és holnap 5 rajzom lesz szóval kell a nyugi.
Meg lesz még egy tesim, azzal kezdek meg lesz egy népművészetem és egy matekom. Már bepakoltam a táskába, már csak megfürdök aztán zenét hallgatok mert hát a nyugi most nem megy. Folyamatosan T. járkál a fejembe..
Valamelyik nap reggel láttam azt a srácot, akit tavaly is minden reggel láttam és tök furi volt újra látni. Kis aranyos srác, helyes de ennyit tudok róla, meg ma kiderült a neve. P. "Barátnőm", S is abba a suliba jár ahova ő, tök közel a mi sulinkhoz és egy busszal megyünk de, csak szerdán reggel láttam. Ma nem. Ma csak a nevét tudtam meg, vagyis S, annyira kiakarta deríteni. Állítólag passzolnánk. Hülyeség.
Szeptember 3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése