2015. szeptember 19., szombat

81's

Péntek este hat óra ötvenöt per
Kint ülök egy teával az udvaron, a taknyomat törölgetve, míg apa szüretel, anya takarít a dédi házába, tesóm pedig lolozik. Igen, idilli pillanat.
Még reggel úgy döntöttem, hogy akkor megkeresem a vázalatimat a hetemről és majd kidolgozom. De nem. Leírom amire emlékszek a hétből. Úgy se történt sok minden amúgy..
Kedden annyi említésre méltó történt, hogy befejeztem a pályázati munkám.
Szerdán táncon hozzá kezdtünk a másik táncunkhoz. Szerintem tök jó meg minden. Csak hát megint azok állnak elöl akiknek semmi közük nincs a tánchoz csak nagy a szájuk és elöl állnak. De amúgy a tanár se ért hozzá mert botlábúakat állított elölre.
Hátul álok.
Nem baj, nekem tetszik, sőt, én élvezem, hogy hátul álok de elég szarul fog kinézni az egész hogy az első sor nem tudja a táncot. ott meg majd ráfogják hogy "jajj csak izgultam".
Untitled
 Majd legalább jót nevetek. Élvezem amúgy ezen kívül tök jó. Egy órát úgy kell elképzelni hogy instagrammon vagy Tumblr-ön lógok míg a többieket igazítja a tanár hogy mit csináljanak, hogy jó legyen. Annyira uncsi már.. Nem csinálom tökéletesen, nekem is annyi a szerencsém, hogy általános iskolás éveimet végig táncikáltam. Nem is szeretnék elöl állni mert nem nekem való, nem azért fikázom a többieket, csak tudjátok azért elég rossz folyamatosan azt hallgatni, hogy már megint nem jó lábbal lépett. Ezeket a lépéseket egyszerre tanultuk meg mindannyian, csak ők itthon nem gyakorolnak. Ennyi. Mikor be jön valaki nézőnek vagy ilyesmi, akkor örülök, hogy hátul álok meg mikor tanuljuk az új koreót és arra gondolok, hogy jaj mi lesz a szalagtűzőn, akkor fosok hogy ne hogy én álljak elől, mert tuti hogy rám fog jönni a lámpaláz. Eddig amúgy jó minden. Tetszik az egész.
Meg olyan fiú párt kaptam, aki imádok, már mint ő a padtársam is meg tök jól elvagyunk nem az van, hogy fúj, nem érek hozzá. Bár én minden fiúval táncolnék, csak sajnos a többi lány nem így még ezt is lehet hallgatni nyávogásként hogy "miért pont ő a párom?" Mert ugye nálunk nem a lány választ, hanem a tanár úr. Mivel sokkal több lány van mint fiú és hogy mindenki táncoljon mindenkivel így ő állítja össze a párokat.
UntitledAztán szerdán nem történt semmi más ami említésre méltó lenne. Rosszul voltam egész nap.
Bár azért nem volt olyan sivár nap.. Ott volt a 13.-os srác, G. Eddig elmentünk egymás mellett a folyosón, de az egyik szünetbe, a hatodik szünetbe egy pár szót váltottunk. Mivel az egyik 10.-es sráccal, J.-sal sétálgatott a folyosón és J. leállt velem dumálni, így G.-vel is beszéltem két szót.
Csütörtök reggel be se mentem első két órára, mert anya szerint rosszul néztem ki, de rá tudtam venni, hogy hadd menjek suliba. Igazából csak a töri miatt akartam menni, de nem sikerült, azt az órát pont lekéstem. De szünetbe megkerestem a tanár nőt, az igazgató helyettest, aki megmondta, hogy négyes lett. Igen, ez az idei első jegyem! TÖRTÉNELEM NÉGYES. Soha nem lesz ilyen jegyem töriből. Mindig hármast írtam..MOST MEG.
Köszönöm, köszönöm.
Meg az nap futottunk erdőt. Hát az kész katasztrófa volt. De harmadikként beértem, 7 perc valamennyivel. Lányok közül a második lettem. Jeeee.
Aztán csütörtökön haza jöttem, pedig mehettem volna Egerbe apával meg uncsimmal, de annyira nem volt erőm, hogy haza jöttem és aludtam. Meg persze felkészültem péntekre.
HÁT A PÉNTEK EGY IGEN ÉRDEKES NAP.
Elhagytam a bérletemet.
Úgy volt, hogy mentem a buszhoz és elértem volna álmaim buszát, a 6:35-öst, erre már nem volt meg a bérlettokom mikor elő akartam venni. VOLTAM OLYAN IDEGES. Egy fél óráig keresgéltem, majd a 7:10-es busszal gyönyörű szépen késtem a suliból 20 percet. Az első késésem.
Pénteken délután keresgéltem a bérletemet, de nem találtam így visszamentem a suliba, mivel szülői értekezlet volt. Csak a szokásos. AHA PERSZE. Ez nem igaz. Vita, vita hátán meg a pénz, mivel hát a zslaagtűző meg egyéb problémák. Érdeked volt anyát hallgatni, de nekünk minden oké, meg mi a többségre hagytunk mindent elmondása szerint. Igen, én is így szoktam.
Haza fele kaptam egy hambit meg egy jégkrémet a mekiből. Itthon már nem is vacsoráztam.
Aztán ma reggel felkeltem és kezdtem ráébredni arra, hogy hamarosan itt az érettségi.
Van ez a zöld mappám, amit vettem még év kezdésnél.
Pigna Flower.
Imádom amúgy mert jól néz ki és most rá jöttem, hogy nem kell többet venni, mert egybe is tökéletesen bele fog férni minden.
Mert úgy terveztem,  hogy ilyen lapokkal el fogom választani a tételeket. Az oldlán meg ilyen különböző jelzések lesznek. Mint a képen a zöld. Szerintem mind jó ötlet már csak bele kellenének a tételek. Megkaptuk a magyart még a héten. FHÚ. SEMMIT NEM TUDOK BELŐLE. Így hozz fogtam a neten keresgélni. Azt mondta anya így nem lesz jó, a saját szavaimmal írjam le. Aha, köszi szépen.
Negyven tételünk van meg eddig.. Érdekes mind.. Egyik se ugrik be..
Égő.
Az Édes Anna, az az egyetlen amire emlékszem, a többire nem. Holnap megyek mamához, megnézem nála a kötelezőket, ha nincs akkor antikváriumba keresem meg. Mert ugye azokat a könyveket jó lenne megszerezni, amin szó lesz az érettségin.. Meg a többit se árt elolvasni.
Kivettem Nyári Krisztiántól az Igaz hősök-et meg az Így szerettek ők-et. Az utóbbiba kezdtem bele, de egyszerűen oda-vissza vagyok érte. IMÁDOM. DOM. M.
Meg a Kafkába fogtam bele, de maga a rémálom.
Elhatároztam, hogy venni fogok egy határidő naplót, meg futni fogok.
Fitness Girls - http://onetrend.net/fitness-girls-body/Igen, most már bele vágok a futásba, az biztos. Hétfőn meg meg is veszem a határidőnaplót.
Én is akarok olyan combokat, ami nem ér össze. De kúrvára akarok olyanokat. A szalagtűzőre nem is, de a ballagáskor rám se fog ismerni senki se. Fogyni fogok. És vezetni fogom meg írni meg minden. Most már határozott elképzelésem van mindenről. Motiválni fogom magam miden baromsággal. Nekem is lesznek jó lábaim és aztakurva hátsóm lapos hassal.
Elég volt már, hogy nekem senkim nincs.
A fiúk hátha felfigyelnek majd egy vékony lányra..
Holnap töltök le zenét, csinálok egy albumot a futáshoz és bumm neki. Holnap este már futással indítok. Nem lesz kifogás.
Bár még nem tudom, de majd magammal megbeszélem, hogy nincs több csoki. Még nem tudom, hogy hogyan és milyen módon, de valahogy arról is csak sikerülni fog lemondnai. A cél érdekében mindent. Inkább nem sorozatozok hanem futok és zenézek, vagy nem tudom, de annyi biztos, hogy vékonyabb akarok lenni. Ennyi.
Szeptember 19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése