2015. szeptember 12., szombat

74's

Chill and read a book #rainydays #tumblr #fallÉn úgy futottam a busz után, mint a nem tudom mi. De hát lekéstem. Több mint fél órát várrtam a következő buszra. Le is késtük a megnyitót. Kávéztunk majd fotóztunk és mentünk elintézni a szalagtűzős helyet, ahol a szalagtűző után lesz az osztály, bulizni. Nem nagy szám.. De jó helyen leszünk.
Majd mentünk volna teázni. De elvitelre kértük mert jönni akartam haza.
Azt hittük, hogy úgy fogják adni, mint a kávét hogy elkészítik és pohárba adják. Nem, a teát kimérték, 50 grammot és belerakták egy kibaszott zacskóba. ÉRTITEK? ÉS A FORRÓ VÍZ? EMBEREK HOGY IGYAM MEG HAZA FEFLE MIKOR FELSZERTNÉK MELEGEDNI? KÖSZÖNÖM.
Zöld teát vettem, Hósárkányt. Elvileg fincsi. Kíváncsi leszek rá, majd megkóstoljuk.
Egész jó volt a kiállítás, bár nagyobb durranásra számítottam. Nem baj, majd legközelebb jobb lesz.
Azt tervezem, hogy végig olvasom a Szent Johanna Gimit. Meg van az első része már, megyek kezdek is hozzá. Ha már a való életbe nincs szerelmi életem, akkor egy könyvbe hadd éljem már bele magam..
Szeptember 12,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése