2015. szeptember 7., hétfő

64's

Reggel olyan büszke voltam magamra. Kávé. A tegnapi kikészített összeállítás. Minden benne a táskába. Csak ki kellett mosnom a fogam, tus, szempillaspirál és húztam is buszhoz. És olyan időbe ott voltam hogy kerek öt percet vártam a buszra.
Daily routineAmi bezzeg most késett. vagyis csak egy percet, de akkor is késett. 
Mivel mindenkit felengedtem magam előtt egy hely nem volt, ahol megállhattam volna kényelmesen, így összenyomódva, de legalább zenét hallgatva utaztam a buszon. Majd bementem a boltba vettem vizet és elértem a következő buszt. Egyel hamarabb szálltam, és vettem a zöldségesnél egy nektarint és egy almát. 
Első óra előtt, E.-vel dumáltam pár szót majd nekem angol neki pedig tesi következett. Kész volt a házim, semmi gond nem volt. Je. Aztán jött nekem a tesi. Fhu. Leizzadtam mint egy büdös majom. Pedig "csak" bemelegítettünk meg sorversenyeztünk. ÉS IGEN! NYERTÜNK! JEEE. NYERTÜNK! Majd jött egy magyar. Mivel tanultam rá, így biztonságba éreztem magam. De semmi értelme nem volt mert nem is kérdezett. Pedig felelésre nem, de random kérdésekre számítottam. Ezek szerint majd holnap.. Majd jött három mintázás. Agyagozáás! Imádtam. Jó persze, elsőnek tűz és balaesetvédelmi volt aztán kezdtünk bele az agyagozásba, az első feladatba. Monogrammot kell terveznünk és azt megformálni. 5 órát kaptunk rá. Még a következő és ennyi. Ha nincs kész egyes. Igen, eléggé szigorú a tanár nő. De nekem alapból nem szimpatikus mert annyira bunkó stílusa van, hogy nem igaz.. Meg el se magyarázta, hogy hogyan csináljam és már az első alkalommal lecseszett. Mindegy, nem vettem magamra, mert tudom hogy bunkó a nő, de azért rosszul esett. Meg hát azért.. 
Untitled
Még én voltam a hibás, hogy ő nem mondta el elsőnek.. 
BESZARÁS.
Ezután pedig jött kettő rajz. Amin mit csináltunk? Pakoltunk, ugyanis új terembe költöztünk. Még pedig T.-ékkal szomszédos terembe. Csak nekik az az osztálytermük mi meg a rajz terembe vagyunk. Nem mindegy. Egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy ennek örüljek vagy sem. Mert ma is megyek fel a teremhez, ő jön le bunkó módon csak néz maga elé, nézek utána, majd megyek felfelé, jönnek a haverjai, ők köszönnek és ennyi. Feljöttem a terembe. Egy szia jól esett volna. Meg hát egy puszi meg egy ölelés is. HAHA. ÁLOMVILÁG.
Hülye vagyok hogy vele foglalkozok. Nem szabad. Észre se vesz. Most ilyenkor akkor minek? 
Le van szarva.
Purity
Ilyen napszemüvegem van.
Miután kicsengettek siettem, hogy elérjem a buszt. Futottam. Hát persze, miért is ne? Aztán mikor láttam, hogy elment a négy órási buszom, elkezdtem rágódni azon, hogy vajon a következő busszal haza érek-e 5 órára. Mert hát addig volt nyitva a szemészet. 52-kor letett a busz és futottam a szemészetre. A nő morcos volt, amiért zárás előtt toppantam be, de hát sajnálom, anyukám mindig ilyenkor érek haza.. Miután megkaptam a szemüvegem, amihez járt ilyen kendő is(nagyon örültem neki mert végre nem kell összekarcolnom a lencsét) bementem a boltba. Vettem csokit, rágót (3db.) meg Saga Borsmenta teát és két üveg vizet. Egyet mára, egyet holnapra, hogy ne kelljen vele reggel kínlódni. 
Haza sétáltam, vacsiztam és leültem tanulni. (Röviden, tömören, ennyi volt a nagy "délutánom".)
(3) TumblrMegcsináltam az angol házit mindjárt átolvasom a magyart, mert holnap dupla óránk lesz.. Meg megkerestem a függvénytáblázatot, mert holnap az is kell meg számológép. Húzós napom lesz holnap.. Az igazgató helyettessel lesz három órám.. Fhu. Szigorú, nagyon szigorú néha jó fej, de a mosolyátol rosszul vagyok. Vicsorít.
Vele kezdek, kettő fakultációval majd matek szintfelmérő, visszatér az igazgató helyettes és megtartja az év első tanulód töri óráját vagy kikapjuk a témazárókat. Fhu, remélem, nem.. Ötödik hatodik órám magyar, a hátfájós nénivel majd egy kemény angol az osztályfőnökkel. 
BLAH.
MI EZ A NAP?
Már kikészítettem a ruhámat is meg ittam Borsmenta teát is meg átnéztem a matek házit, de még mindig nem vagyok álmos. Csak el fog álmosítani a magyar.. Nem? Remélem..
Szeptember 7.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése