2015. szeptember 1., kedd

54's

A legnehezebb napom.
tumblr_ntm93aYvF51rmehl4o1_1280.gif (800×598)Miért?
Sorolom..
Korán kelés, késés késés hátán, busz járatok, értetlenkedés, bunkó emberek.
Egyszerűen mert megkezdődött a suli és mindig a kezdet nehéz, a legelső nap a legnehezebb. Ez ilyen egyszerű. Nálam legalábbis. Nem vagyok egy bonyolult ember ám..
Reggel a boltba mentem be, mert még volt időm és elértem volna a 6:45-öt, de nem értem el mert a hülye barátnőm rávett, hogy menjek a 47-essel. Tudtam, éreztem, hogy nem fogok beérni és igazam lett. Utálom S.-t, nem szeretem mert folyamatosan problémái vannak és ha próbálok segíteni megsem köszöni, inkább még sajnáltatja magát. Nem szeretem az ilyen embereket de alig tudom magamról lekoptatni. Buta egy lány. Nőnek érzi magát és érettnek, de nem az. Gyerek még, fel kell nőnie.
Szóval vele mentem a buszon, nem is beszélgettünk olyan sokat hálistennek.. Majd ő leszállt én mentem a végállomásra és tudtam, hogy lekéstem a helyibuszt. Hirtelen megláttam barátnőmet, M.-it akivel végre őszintén jól szórakozhattam a buszon. Együtt késtünk.
UntitledAz évnyitón megálltunk kívül, majd mikor vége lett mindenki ment a saját osztályához, a terembe. Első órába beszélgettünk, másodikba papírokat osztogattunk a harmadikba megkaptuk a mai és a holnapi órarendet meg tovább csináltuk a papírokat.
Holnap kettő tánccal indítunk majd egy töri és öt gyakszi. Kellemes. Ez a holnapi nap, de még változni fog. Elvileg.
Aztán volt ma is egy törink, ahol már egy tavalyi tesztet töltöttünk ki csoportokba meg utána volt kettő magyarunk, ami durván unalmas volt és belecsaptunk az avantgardba. Majd egy angol az emelt angolosoknak, a másik angol csoportnak pedig tesi volt. Itt is tanultunk, sőt házit is kaptunk.
Majd egy rajz, ahol beszélgettünk csak. Nehéz lesz az idei év a tanmenet szerint de legalább T.bá tervezi a szakkört, ahova biztos, hogy menni fogok. Oda muszáj.
Suli után mentem a turiba, találtam egy jó felsőt meg egy fekete gatyát is majd utána a füzeteket akartam volna megvenni végre, de nem sikerült így utazhattam egy másik boltba, ahol szerencsére volt és ott megvettem a többi füzetet meg egy ragasztót is, ami ilyen Bio 30%-ban. Imádom az ilyesmi dolgokat. Drágább, de hát nem baj, nekem fontos ezek az újrahasznosítás egy picit. Nem azt mondom hogy nagyon, de jó oda figyelni az ilyesmire. A füzeteim is mind Pigna Nature. Vagyis ilyen újrahasznosított lapokkal van tele. Miután azt megvettem bementem a boltba vettem holnapra kaját és száguldoztam haza. De. Haha. Persze hogy olyan sokan álltak előttem a bérlet vásárláskor hogy lekéstem két buszomat is így nyugodtan megvettem és nem akartam idegesíteni magam azon, hogy későn érek haza.
Itthon leraktam a cuccokat és amit tegnap összegyűjtöttem képeket azokat mamánál kinyomtattam meg lefénymásoltam a törit. Itthon vacsora után apával kinéztük a csilláromat majd a szobámba megcsináltam a töri házit, meg összefűztem a lefénymásolt anyagot, hogy majd reggeltudjak tanulni, ugyanis tervezem, hogy ötkor kelek és hozzá kezdek mert elvileg csütörtökön témazárót írunk. Valami tavalyi anyagból. Nincs összefoglaló neve, az első világháború előtt járunk még. Dualizmus.
Befedtem az ellenőrzőmet, de apa azt mondta ne vegyem véglegesnek, mert lehet jobban nézne ki a tapéta csíkból a fedőlap. Egyből belementem, de azt még nem bontottam ki, elsőnek a festő.. És ha marad akkor talán.
Mindent beszereztem a sulira, szerintem már minden meg van.
Könyv, füzet. A legfontosabban meg vannak.
Összepakoltam már a táskámat is, egy töri atlasz, a régi füzet amibe a házi van egy új füzet és persze a jegyzeteim meg a kajám. Reggel meg veszek vizet. Csá.
Most nem viszem Hemmingwayt, lesz töri tanulni való. Végre nem kell jegyet vegyek már van bérletem is szóval, minden jó.
Kivéve.
T.
Hát ma nem is láttam. Tudjátok milyen rosszul esett hogy egyetlen egyszer sem pillantottam meg? Egyetlenegyszersem..
Szeptember 1.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése