2015. szeptember 20., vasárnap

82's

 Reggel, amikor felkeltem már rohantam is a kávéfőzőhöz, majd a fürdőbe, végül a szekrényemnél kötöttem ki. Igen, én még hétvégén is csak rohanok szoktam.
Most apának kellett segíteni, de persze egy doppio csodákra képes. Feketén. Hm.
Mennyei.

Egész nap ilyen fura idő volt. Beborult, esős idő. De ez az én napom! Imádom az ilyen időt.
Ilyenkor lehet a legtöbbet, a legjobban festeni, rajzolni, ekkor jön a legtöbb ötletem, de persze a kikapcsolódásra nekem ma megint nem volt időm.
Délelőtt kint voltunk apával, neki segítettem.
Pakolni, hogy a dédi házába a bérlők betudjanak mi hamarabb költözni.
Meg a többi dolog.
Aztán ebédeltünk, mint mindig, mi sose eszünk délbe. Vagy kettő körül vagy három körül. Nos most pontban háromkor ettünk.

Ebéd után meg hozzá fogtam tanulni. Bemásoltam a füzetbe a lemaradásomat meg megcsináltam az angolt és a szavakat is átolvasgattam. Mivel holnap lesz egy angolom, ezért kellettek a szavak meg lesz egy tesim, amire bepakoltam a tiszta ruhákat meg lesz egy magyarom, amire nem készültem fel semmivel. Pedig kellett volna. Igen, kellett volna..
Eddig abból nincs jegyem, nem szeretnék egy egyessel indítani, de reménykedek, hogy nem én leszek a következő felelő, mert gáz lenne az egész feleletem. Alig tudok ebből az anyagból valamit. Egyszerűen nem értem meg. ÉGŐ.

Aztán három mintázás meg két rajz. Mintázáson új feladatot kapunk, rajzon meg szenvedek a bordával tovább, mert a medence csont az olyan tűrhető, de a bordák! Borzalmas.. Meg a gerinc. JUUJ. AZ NAGYON DURVA.

Pénteken rajzon olyan meleg volt, alig lehetett koncentrálni, utolsó órába nem is csináltunk semmit, tanár úr mondta hogy pakoljunk össze és kiültünk a folyosóra. Ismertette a pályázatokat. Mindegyiken részt akarok venni. Tök izgalmasan hangzottak.  Majd meglátjuk, hogy mikre lesz idő..

A délutánt olyan kikapcsolódással töltöttem, hogy összeállítottam magamnak, egy edzés tervet. Van két képem, amikről fogok majd dolgozni. Mindkettő bemelegítés, utána pedig jöhet a futás. Minden nap suliból haza jövök, eszek, megcsinálom a bemelegítést és elmegyek futni. Abból is meg van, hogy mit és hogyan. Majd meglátjuk, hogy fog-e az ilyesmi alakulni, vagy csak kitalálció az egész. DE már izgatottan várom. Hátha fogok egy picit fogyni, erősödni.

Este ülök a gép előtt és beszélgetek az egyik haverommal, B.-vel.
ERRE RÁM ÍRT EGY LÁNY.
Mi szerint megtalálta a bérletemet.
Holnap a 6:15-össel megy be, mert 0. órája lesz, így nekem is el kell érnem azt a buszt. Életembe egyszer, sikerülni fog. Lehet még rá is fogok szokni. Jó vicc, mi? Én, aki örül, ha eléri a 6:35-öst. De holnap muszáj leszek elérni a 15-öst mert hát a bérletem.. Korán kelek. Már kiválasztottam, hogy mit veszek fel meg össze van pakolva.
Csak könyörgöm el ne aludjak..
Csak holnap ne..

HiHolnap olyasmi idő lesz mint ma. 21 fokot ír. Hosszú gatya, ing.
Egyre jobban be jön ez az inges stílus amúgy.. A turkálókba minél többet kellene szerezni. Tök jó lenne ha minden nap ingbe mehetnék. Olyan egyedibb lenne mint a különböző felsők.
Minden nap ing.. fekete gatya.
Ah.
Megyek is turiznii. A héten valamelyiknap biztos, mert már annyira hiányzok, hogy nagyon.. Elvonásaim vannak.
Nem amúgy ez túlzás, de jó lenne találni egy két inget. Meg majd szépen lassan többet is.
Bár mostanában a zsebpénzemet festékre akartam elkölteni meg rajztáblára meg egy normális rajzmappára MEG MINŐSÉGI LAPRA..
De lehet úgy lesz, hogy megveszem a rajztáblát meg mappát. aztán a maradékból turizok és a kövi hónapba meg meglesznek a festékeim. Ú, ez jól hangziik!
ÍGY LESZ. ÁMEN. ÍGY LESZ.
Bár azért nem gondoltam mindet elturizni, hanem csak egy részét, mert azért az durva lenne ha annyi pénzből turiznék. Hát felvásárolnám a fél boltot. Meg basszus az sem biztos, hogy találni fogok. MI VAN HA NEM?
Untitled
Van egy lila, egy fekete meg egy zöld apró kockás ingem. Meg egy farmer ing. Holnap a farmert veszem fel..
És holnap suli után a turkálóba fogok kikötni, persze nem viszem az egész zsebpénzem. remélem sikerül majd valami vadászni ha nem, akkor addig megyek míg lesz.. Nem muszáj, hogy kockás legyen, de azért örülnék neki, ha az lenne. Viszont más mintának is örülnék, ám!
Holnap minden kiderül.
Meg ilyen bazi nagy sálat is szerválok majd. Jön az ősz, már most kezdem érezni..
Vágyok az őszre. A meleg cuccokra, bár lehet, hogy azért mert megvagyok fázva jelenleg, nem tudom, de jó lenne ha már inkább ilyen esős idők lennének. ÉN ÖRÜLNÉK NEKI. Szeretek elázni és ezt vicc nélkül mondom.
Fél 11. Beszarás. Holnap nem fogom elérni a 6:15-ös buszt..
Szeptember 20.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése