2015. szeptember 8., kedd

67's

Reggel elértem a 35-ös buszt, viszont megint sietnem kellett azért, hogy ismét álljak a buszon.. Holnap ülni fogok mert a későbbi busszal fogok menni.. Ez már biztos. Mert holnap csak tánc lesz és semmi attrakció. Simán be fogok érni, csak lehet két percet kések. Hűhaa. Nagy dolog..
Aztán ahogy beértem vettem két nektarint, ami kiderült a napfolyamán, hogy penészes. Nem ettem meg, kidobtam.. Felhúztam magam rajta és itthon mentem be a zöldségeshez, ott vettem nektarint. Remélem azok finomak lesznek. Majd holnap meglátom, mert még nem kóstoltam őket.
Első két órám, ugye fakultáció volt. Beszélgettünk meg elmondta, a 15 oldalas dolgozat lényegét, amit tavaszi szünetig le kell adni. Fajsúlyos jegy.. elég komolyan vette ezt a dolgozatot és ez még csak a minimális követelmény, a szóbeli érettségihez.. Tehát ha ez nincs meg akkor nincs szóbeli se..
A harmadik órába matekból megírtuk JEGYRE az ismétlést. Hát megszerzem az első egyesemet. Ez már biztos.. Pocsék feladatok voltak, gané lett az egész.
Utána ismét az igazgató helyettessel voltunk, nem volt elég első két órába, ááá. nem, most is jött, viszont most történelmet tartott. Még érdekes is volt az anyag mert az első világháború előzményeiről beszélgettünk. Még érdekelt is.. Ritka dolgok egyike..
Majd lett két magyarom. DUPLA. DUPLA. DUPLA. Alig bírtam ki.. Szörnyű volt..
Végül egy angol, amit kibírtam, és utána elmentem a két barátnőmmel, akiket nem is csípek, de velük elmentem kávézni. A-val és S.-val. Hálistennek rohanniuk kellett haza így én is hamar haza értem. A busz után vettem egy füzetet, ilyen Pukka Pad-ot mert ez a Pigna Nature nem volt.. Minden füzetem ilyen, kivéve ezt. Még pedig a törit. A lényeg a vastagsága, bár nagyon zavar, hogy nem környezetbarát hanem famentes és ilyen rikító fehér. Blah. Ráadásul rózsaszín is.. DE hát ez volt..
Majd bementem még a zöldségeshez. A nektarinért. Itthon ettem majd rohantam fotózni. Már sötét volt, de elmentem. Nem voltak jó fények, viszont találkoztam két általános iskolás osztálytársammal. Jó volt őket látni. Meg végre tudni, hogy ők is jól vannak.
Itthon feltöltöttem a képket, megfürödtem, ettem egy kis pehelyt tejjel meg megcsináltam a házikat és most jelenleg itt vagyok és a fáradtságtól majd össze esek de nem volt szívem kikapcsolni a gépet úgy, hogy nem írok egy sort se. Kikészítem hogy holnap mit veszek fel és megyek aludni már. Kicsit kivagyok. Holnap ráadásul nehéz napom is lesz.. Két tánc, töri majd öt gyakorlat. Rémálom.. Nem fogok haladni a gyakszival, érzem, mert nincs kedvem mostanában dolgozni. Nincs kedvem ehhez a szakmához..
Szeptember 8.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése