2015. szeptember 7., hétfő

65's

TMI TAG. Mert nem tudok aludni. CSÁ.
1. Mit viselsz?Pizsi póló, szemüveg, papucs. 

2. Voltál már szerelmes?
Igen.

3. Volt már borzasztó, fájdalmas szakításod?
Nem.

4. Milyen magas vagy?
Untitled158.

5. Mennyi a súlyod?

60 kg. kb.

6. Van tetoválásod?

NINCS.. De lesz, nem kell aggódni.

7. Van piercinged?

Nincs.

8. Kivel beszélsz/beszéltél utoljára telefonon?
 
Anyuci.

9. Kedvenc sorozat?
Életem legnehezebb kérdése. Jó barátok, Így jártam anyátokkal, Agymenők, Hawaii five-0. stb.

10. Kedvenc együttes?
30Y

11. Valami ami hiányzik? 
Egy kis eső.

12. Kedvenc zeneszámod?
Jelenleg ez:


13. Hány éves vagy? 
Tizenhét.

14. Mi a csillagjegyed?
Vízöntő.

15. Milyen tulajdonságok fontosak számodra, hogy meglegyenek a partneredben? 
Nekem mindegy csak szeressen és ne verjen át. Köszi.

16. Kedvenc idézet? 
Woody Allen: Foglalkoztat a jövőm, mert a hátralévő napjaimat ott szeretném eltölteni.

17. Kedvenc színész? 
Neil Patrick Harris.

18. Kedvenc szín? 
Fekete, Bordó, Zöld.

19. Hangos vagy lágy zene? 
Hangulatfüggő.

20. Hová mész, amikor szomorú vagy? 
A konyhából a szobámba.

21. Mennyi ideig tart neked lezuhanyozni? 
Nem sok idő. 10-15-20 perc..

22. Mennyi idő, amíg elkészülsz reggel?
HAHA. Ledoktorálhatnék már.. Én 10 perc alatt is képes vagyok elkészülni..

23. Verekedtél már?
Nem.

24. Mi az ami beindít?
Ami mit csinál? Beindít? EZ MÉG IS MILYEN KÉRDÉS?

25. Mi az, ami taszít? 
A feszültség, a rossz kedv, a bunkóság, mogorvaság. Az emberek.

26. Az ok, amiért elkezdtél videózni/bloggerkedni? 
Tü-tü-tümmm.

27. Milyen félelmeid vannak?
Békás.
28. Mi volt az utolsó dolog, ami miatt sírtál?
NEM SZOKTAM SÍRNI. NEM VAGYOK GYENGE, JÓ?!

29. Mikor volt utoljára, hogy azt mondtad valakinek: szeretlek?
Régen.

30. Miért pont ezt a Youtube/Blogger nevet választottad? Van-e valami jelentése?
Mert ezt iszok minden reggel. Doppio-Dupla expresszó egy csészében.

31. Utolsó könyv amit olvastál?
Mario és a Varázsló. - Thomas Mann.

32. Milyen könyvet olvasol most?
Hemmingway - Az öreg Halász.
hair | Tumblr

33. Utolsó sorozat amit néztél?
Agymenők.
34. Kivel beszéltél utoljára?
Barátnőmmel, M.-vel.

35. Milyen a kapcsolat közted és aközött akivel utoljára SMS-eztél?
Anya-lánya viszony.

36. Kedvenc kaja?
Rántott cukkini borsós rizzsel.

37. Egy hely, amit szívesen meglátogatnál?
A kedvenc kávézóm.

38. Utolsó hely ahol voltál?
A szemészet.

39. Bele vagy zúgva valakibe?
Hát ez egy nagyon jó kérdés. Talán igen..

40. Mikor csókoltál (pusziltál) meg valakit utoljára?
Anyának adtam reggeli puszit.

41. Mikor bántottak meg utoljára?
 
Untitled
Tegnap..

42. Melyik a kedvenc édes ízed, aromád?
 
A cukor.

43. Milyen hangszeren játszol? 
Nem játszok hangszeren.

44. Kedvenc ékszered?
Gyűrűk.

45. Milyen sportot űztél utoljára?
Futottam, úsztam.

46. Utolsó dal amit énekeltél?
Avicii - Hey Brother

47. Kedvenc pasizós szöveg?
Nincs olyanom, nem nyitok pasik felé.

48. Használtad már ezt a szöveget?
MINDENNAP. Nem, mert nincs olyanom..

49: Mikor volt utoljára, hogy együtt lógtál valakivel?
Szombaton, K.-val filmet néztünk. :3

50: Kinek kéne még megcsinálnia ezt a Taget?
Aki unatkozik.
Szeptember 7.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése