2015. szeptember 27., vasárnap

89's

Perfect

A hétvégéim egyre sznobabbak. Meg úgy érzem magam mint egy stréber.

Szombaton felkeltem, csináltam egy bejegyzést hogy mit viszek a suliba meg hogy mit használok, tulajdonképpen csak fotózni volt kedvem, semmi több, és ebből lett egy bejegyzés. Elég értelmetlen, de legalább fotózhattam. Mert délután meg már tanultam, Kötelezőt olvastam meg a többi dolog. Kikapcsolódásképp meg tumblr, instagram. Vasárnap vagyis ma reggel meg felkeltem és hozzá kedztem az angolhoz. Meg magyart tanultam. Angolból megírtam a két levelet meg a négy tételt kidolgoztam. Meg tanulgattam is őket.. Magyart meg leírtam és próbáltam tanulni, de állati nehéz ez az anyag. Nagyon. Találtam itthon három füzetet, Egyet a magyarnak, a törinek és az angolnak. A füzetek ilyen sima csíkosak, de úgy döntöttem jó lesz, a borítójára töltöttem le képeket, holnap kinyomtatomvalahol színesbe, haza jövök és a képeket feragasztom a füzetborítójára. Meg nézegettem a tenno foto oldalát. A használt gépeknél van egy Certo KN 35-ös filmes gép. Nem sok pénz, kicsit halasztom a festékeket és veszek egy gépet, még a héten. Filmre már nem jut, de majd a következő havi zsebpénzemből. És a múlt héten turizni se voltam..oda viszont holnap biztos, hogy megyek, mert kedden már szakkör, szerdán vagy csütörtökön meg már doki.. Tehát ha holnap nem megyek be a turiba, akkor a héten már megint nem lesz rá időm.. MERT ÉN KOCKÁS INGET AKAROK. És kész. Addig nem nyugszom míg nem lesz.. A turiba nem sok.. Bár nem bánnám, ha végre valami pulcsit vagy nadrágot is találnék. Nagyon nem bánnám.. Vagy egy másik kabátot. AAA. Azt se bánnám.
Meg persze sorozatoztam is a hétvégén, elég sokat. A Pretty Little Liarsnak a második évad 24. részét néztem meg. Mindjárt meglesem a 25. részt is csak még írok pár sort.
Ó, egyébként elhatároztam hogy most már minden nap 5-kor kelek és hamarabbi busszal járok, le fogom mosni magamról a késős jelzőst. Bár ez már elvileg rajtam maradt, de nem hagyom hogy ebbe az évbe is késős legyek..
A napjaim egyébként eléggé rosszak hangulatilag, érzelmeim már nincsenek, de ezt most tök komolyan mondom. SEMMI ÉRZELEM NEM SZORULT MÁR BELÉM. Elég rossz... 
Ma rá írtam két lányra. Elvileg angolul fogunk levelezni az egyikkel, a másik pedig segít az órai munkáknál meg feladatoknál. Tök jó, legalább angolra már fel tudok készülni.
Fhu meg szombaton lazításképp elmentem négyre a matektanárhoz.. ÚGY FELHÚZTAM MAGAM. Alig értettem mit mondd.. tuti meg fogok bukni az érettségin és annyira nem kellene matek órán aludnom se, de ah..
Szeptember 27.
Valaki színesebbé, vidámabbá is tehetné a napjaimat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése