2015. szeptember 26., szombat

87's

Hétfő.:
UntitledVisszakaptam a bérletem. A csajszi nagyon aranyos volt, adtam neki egy tábla csokit is. HÁT A BÉRLETEMRŐL VOLT SZÓ. És igen, ha hiszitek ha nem, a 6:20-as busszal mentem be mint a lány. Vettem magamnak is csokit, annyira szar, hogy elkezdtem a fejembe ezt a fogyókúrát, de még több csokit eszek mint valaha. Ez ijesztő.
Angolból olyan házi volt, hogy egy szöveget kellett volna lefordítanunk. Mindenkit lecseszett a tanár nő, hogy nem csinált házit, pedig nekem volt.. csak nem mertem felszólalni.
Tesin fekvőtámaszoztunk.
Nem mondta meg a tanár nő, hogy legutóbb mennyi lett, de mindenkinek többet kellett csinálnia, hogy ne legyen büntetésünk.
Nekem pont ugyanannyi lett.
Magyaron Kafkáról beszélgettünk.
Aztán jött a várva várt mintázás. Óóó, gyerekek.. a mintázás. Egy előadáson vettünk részt, ami a Szent koronáról szólt. Egy nő tartotta, szürke kosztümbe volt, nagy fehér fülbevalókall, ami akár elmehetett volna fültágítónak is. Annyira menő volt, én is akarok olyat! Az előadás eszméletlenül szar volt. Annyira túlmagyarázta és olyan altató hangja volt, hogy ha nem az első padba ülök akkor tuti hogy elalszok.
Rajzon a bordákkal szenvedtem tovább.
Kedd.:
For autumn.Fakultációra vinnem kellett egy újságot, ami kapcsolódik a népi építészethez, de nem volt itthon így hogy ne kapjak egyest, vettem egyet. Ahogy mentem a suliba, egyre hülyébbnek éreztem magam, hogy 600ft-ért vettem egy újságot. Mintha annyiba került volna az egyesem.. Értitek. És bassza meg a tanár nő felajánlott egy előadási lehetőséget. Elfogadtam, még jó hogy! Az újságról kellene csinálni egy prezentációt. Tehát 600 Ft, egy potya ötösért meg egy minusz egyesért. hát ki tudja, lehet megéri.
Matekon haladtunk tovább, ahogy a dupla magyaron és angolon is. Szakkörre nem maradtam mert nagyon fáradt voltam.
Szerda:
Táncon befejeztük a keringőt nagyjából meg folytattuk a második táncot is. Történelmen haladtunk tovább. Nem feleltünk, egy éneket tanultunk meg inkább. Fura is volt..
Gyakorlaton nem rontottam el a gyűrűt, csak csináltam tovább. Egész jól haladok, bár a többiekhez képest levagyok maradva.. Aztán kilencedik órába mentem matek felkészítőre. Hát órán alszok, most megpróbáltam figyelni de csak fetrengtem a padon. EZ ÍGY NEM LESZ JÓ.
Csütörtök:
Magyarból megvolt beszélve hogy nyelvtanunk lesz, de irodalomból felelünk.. AHA. PERSZE. Hát a banya elfelejtette és helyette nyelvtanból feleltünk..  Már jól kezdődött minden. Aztán a következő óra töri volt. Egész szünetbe átakartam nézni a törit de nem hagytáka többiek. HÁT NEM ÉN FELELTEM? Olyan egyes lett mint a ház.
Matekon aludtam. Tesin felmértük a felülést. 70 darab sikerült. T.-ékkel volt óránk, de már nem hat meg a jelenléte. Csak egy srác.. Már nincs az a fellángolás. Aztán műv törin aludtam. Ekkor készült egy fotó rólam és a padtársam csinálta, közös selfi amit beállított háttérképnek. Úgy megijedtem mikor szünetbe megnéztem a telefonom. ÁÁÁáá. Angolon levelet írtunk. Népművészeten haladtunk tovább. Megpróbáltam jegyeztelni folyamatosan de az álmosság elfogott mint mindig. Osztályfőnökin meg hát szerveztük a szalagtűzőt. Szünetbe megkeresett Tibi bá, hogy holnapra még eltudok e készíteni egy rajzot, egy táncos pályázatra. Igent mondtam, kaptam hozzá képet is minden..Egész este azzal szenvedtem. Kettő körül feküdtem le.
(99+) TumblrPéntek:
Tesivel kezdtünk. Egy olyan játékos tesi óra volt, ahol tök jól szórakoztam, de úgy leizzadtam, hogy az nem igaz. Király volt de fullasztó is.
Műv törin aludtam. Matekon nem aludtam mert a házit leelenőríztük és megpróbáltam figyelni, de most a padtársammal már annyira éreztük a pénteket hogy végig hülyültünk az egészet, Aztán szakma törin haladtunk tovább az anyaggal jövő héten témazáró. Ez a legkeményebb témazáró szokott lenni, mert semmi mankó nincs.. Egy kérdés se. Csak írd le amit tudsz.
Aztán Rajzon bepasztaltoztuk a munkám és tónusoztam tovább a buzi bordákat. Kicsit ki van a ... az anatómiával. Majd haza jöttem, anyával összevesztem és elaludtam. Ma pedig pontban fél 10kor keltem fel. Egyszer se keltem fel.. Fél4. rohanok 4-re a matek tanárhoz.
Szeptember 26.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése