2015. augusztus 31., hétfő

52's

UntitledEzt a bejegyzést a Microsoft Office Word-be írom mert nincs netem és nem bírom  ki, hogy ne írjak ki semmit magamból. Hiányzik ez a mindennapi pötyögés.
Pénteken írtam utoljára, R. előtti bulin, mert akkor még volt netem. De még milyen! Most meg? Semmi.

R. bulija eszméletlenül jól sikerült több fiúval is beszélgettem, meg nyomultak is sajnos, de hát gyerekek, nagyon sajnálom,  de nekem ott van T.  Akiért küzdök, hogy hátha észre vegyen.
Meg hát a buliba a fiúk nem voltak olyanok, akik barátnőt kerestek, inkább csak egy éjszakás kalandot, az ilyet meg nem részesítem előnybe. Bár ha lett volna ott egy olyan srác, akinek tetszettem volna, józan lett volna és értelmes is, akkor is hagytam volna a francba, mert hát T.
**És Ő a válasz mindenre. 
Annyira izgulok, hogy neki vajon tetszeni fog-e a hajam. Ha nem visszafestetem és kész. Hiába mondják, hogy szép meg jól áll, ha neki nem tetszik, akkor nekem se. Holnap kiderül.
Jaj istenem, igen, holnap hát suli!
Megyek sorba. Bár este tízkor ez nehéz. Végre van netem meg minden szóval "élesbe" írok.
Tehát R. buliján jól éreztem magam A.-zal és M.-vel, egészen fél5-ig míg be nem feküdtünk az ágyba. Hárman egy nagy francia ágyon. Elfértünk, nem volt vele baj csak nekem ment a buszom 5:56-kor és nem mertem elaludni. A telefonomat nyomkodtam vagyis Tumblr-öztem míg 5:20-at nem ütött az óra és már húztam is a cipőmet, rohantam a buszhoz. Hiába mert várni kellett rá. Csak nem tudtam hogy mennyi idő alatt érek fel és inkább siettem. A buszmegállóba pihentem. Ez volt az első busz, és örömmel láttam, hogy az egyik volt osztálytársam, M. is most jött haza. Elbeszélgettük egy darabig, majd ő lefordult én pedig tovább, egyenesen haza jöttem. A Festő már itt volt így kint az udvaron feküdtem le aludni. Egész délelőtt aludtam, majd kozmetikushoz kellett mennem és ott annyira elütöttem az időt, hogy haza jöttem már fürödhettem is meg mert készülődtünk az esküvőre. Apáék baráti társaságától többször is megkaptam, hogy jól áll ez a hajszín, ami elég jól feldobta a kedvem. Majd volt a házasság kötés, a templomi szertartás majd mentünk vacsorázni. Sokan voltak a lakodalomba, bár alig ismertem valakit.
Volt egy bácsi, Gy. Akit apa nagyon tisztel és ez kölcsönös is. A bácsiba már nem két pohár feles volt, maradjunk annyiban. De megtanította nekem a Lélekgyümölcseit.
szeretet, öröm, békesség, türelem, szívesség, jóság, hűség, szelídség, önmegtartóztatás.
Nem mondott az öreg hülyeséget, sőt még elgondolkodtam a szavain. Aranyos volt, értettem, hogy apa miért kedveli annyira.
Vacsora után persze előtte meg közbe és utána is táncoltak de a vacsora után jött egy kisebb szünet, amikor a gyerekek már kifáradtak, a szülők haza vitték őket majd vissza jöttek vagy éppenséggel a gyerekeket akarték kifárasztani, hogy élvezhessék majd a buli további részét.
Kimentem levegőzni, mikor az egyik haverom, K. anyukája és élettársa jött oda hozzám és olyan jól elbeszélgettem velük, hogy az nem igaz. Persze a suliról meg K.-ról és a nővéréről, de akkor is. Az egyetlen olyan beszélgetés amit még  élveztem is.. 
A fotós. 
Book LoveHát gyerekek, mikor megláttam az istent. Pf. Olyan jól nézett ki, de nem is ez a lényeg! HANEM A GÉPEI. CANNON EOS 1200D és 700D. Pf. Majd lehidaltam a látványtól. Istenem csak lestem a gépeket annyira odamentem volna elkérni tőle, hogy kezeljek végre egy Cannont, de nem mertem meg hát mikor rábeszéltem volna magam akkor meg dolga volt. De azért a pasas sem volt csúnya, de a lábaimról akkor is a gépek vettek le. Gyönyörűek voltak, de az én Nikonomnál nem szebbek. Egy Cannon se szebb egy Nikonnál. De azok apám, azok fényképezőgépek voltak..
Hajnali négykor jöttünk haza, mondanom sem kell, hogy a vasárnapot átaludtuk mindannyian.
Ma ahogy felkeltünk, a tesómnak megvettük az iskolai cuccait. Táskát már kapott így egy tolltartó meg a bele való cuccok, számológép, körző meg a füzetek és ennyi. Majd haza jöttünk ebédelni, háromra mentem a szemészetre.
Egy felet romlott a bal szemem, így a lencsét is kicseréltük és szemüvegkeretet is választottam hozzá. Ilyen téglalap féleség és ilyen dédi stlus. Barna, és ilyen srága foltos de annyira édes. Á. Imádom. Apának nem tetszik a mostani keret, mert fekete és szerinte hamarabb kellett volna szemüveget csináltatni, de anya meg kiharcolta hogy várjuk meg az egy éves vizsgálati időt. Megvártuk. Most letelt és most apának is tetszik a szemüveg! Jee. Elvileg jövő héten hétfőn már kész is lesz.
A szemészetről pedig egyből Évához mentünk át, kezelésre. 50 percig a nagy tű majd jöttünk haza. Itthon pedig apával az én és a tesóm szobáját is kitakarítottuk. A fóliát felvettük, mivel ki van festve és már csak a tapéta hiányzik. meg miután felmostunk, a bútorokat a helyére tolltuk. A nappaliba fog még a festő festeni meg a konyhába és a fürdő szobába. Meg valamit csiszolni fog még majd utána jönnek a tapéték a szobába. Radiátoromnincs. Se karnisom. Se lámpám. MAjd lesz. Örülök, hogy végre kényelmesen hozzá férek a bútoraimhoz és hogy nem egy nagy kupacba van minden, fóliával letakarva. 
Jelenleg igen kényelmes a helyzet!
substitutions for coffeeHolnap meg suli amúgy csak úgy mellesleg megjegyezném. Tesóm már ma volt évnyitón, ő már neki kezdett az utolsó évének az általános iskolába. 8. osztály és úgy, hogy meg van a jogsija, kismotorból. A nyár alatt megszerezte. Holnap megyek papírokat intézni és 2-3 hét és motorozhat.
Meg holnap ha haza érek akkor időpontot kérek majd apának meg tesómnak a szemészeten. Anyáék ezt utólag mondták bár gondolhattam volna. 
Holnapra összeraktam a táskámat. Egy jegyzet füzet, a kötelező vagyis Hemmingway, egy határidőnapló és a tolltartóm mellett még ott van pár zsepi, a pénztárcám és a fülesem. Remélem mindent elraktam.. 
Megcsináltam a töri házit. 
A dualizmusról kellett képeket gyűjteni és ilyen tablót kellett csinálni a füzetünkbe. Vagyis holnap még azt is ki kell nyomtatnom a papírboltba.. Kivágom és beragasztom. Írok hozzá egy-két mondatot és kész. Meg persze amit év végén nem írtunk meg TZ-t azt most fogjuk megírni. Nem készültem rá. Holnap azt is el kell kezdenem. 
Elkezdődött.
Augusztus 31.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése