2015. augusztus 5., szerda

21's

Tegnap este nem tudtam elaludni. De nem az hogy forgolódtam volna vagy nem ment volna az alvás, hanem egyszerűen olyan rosszul éreztem magam, hogy csak a plafont bámultam és próbáltam képzelődni, hogy milyen jó dolgok történhetnek velem.
Aztán csak sikerült mert hatko' jöttek a kutyusok osztán sikerült fölébrednem. Betyárosan szólva ez történt. Aztán ettem. Bevettem a gyógy bogyóimat mint minden reggel meg utánam ettem is picit. Nem kívántam a kaját de muszáj reggelizni az anyai elv szerint. Tehát ettem. Bár ne tettem volna.
Úgy megindult a hasam hogy Amerikába se értem volna utol, ha nem diétázom a mai napon. Nem tudtam semmit se csinálni. Se a füzetekért elmenni, se semmi.
A takarómat meg a laptopomat vettem ma társaságul. Egész nap sorozatoztam.
Nutella :-P
Diéta
Kiírtam fb-re "https://www.facebook.com/profile.php?id=100008338638730" az egyik blogos csoportba, hogy nyugodtan írjanak az embuszkák, és volt egy illető aki írt is! Nem tudtam vele normálisan beszélni a hasikám miatt, de megkaptam a blogját. EMBEREK. HA VAN ÍRÓ PALÁNTA. AKKOR Ő AZ.
Szerintem érdemes olvasni és itt a link, nézzetek be! Remélem nem fog ezért haragudni. Meg azt is, hogy még beszélünk mert amúgy egy aranyos lánynak néz ki.
Meg ma rátaláltam egy másik blogra. Ez is gyahdejó csak ez másabban jó vagyis nem csak jó hanem eszméletlen, de na. Ide is nézzetek be. Link.
VICCELTEM.
Ne csak nézzetek be hanem gyerekek ezt a történetet mindenkinek el kell olvasnia mer kurvakibaszottjóóó. És nem mondtam semmi erőset.
Ha már ennél a blogos résznél tartunk akkor linkemelem azt is, ami már régóta a kedvenc blogjaim közzé tartozik. Link.
Mind a három különböző, de mind a háromért egyformán oda vagyok!
Ma apa délig dolgozott utána elvitte tesómat ilyen rutin vezetésre kismotorból és miután haza jöttek, tesóm szobáját elkezdték kitakarítani. EH.
Ott lett egy beépített szekrény. Neki ott lesznek a ruhái így megkaptam a ruhás szekrényét. EEEEEEE*-* Nyugodtan vásárolhatok és nem kell a ruhák helye miatt aggódnom. Hihi. Szegény szülők. Nem, nem szoktam milliókat költeni a nagyobb bevásárló központokba, Pláza, TopShop vagy mi ilyen helyekre nem járok. Minek ha imádok turizni? Jó cuccok vannak ott is csak ki kell fogni őket. Szerintem legalábbis. Egyedül táskát meg cipőt nem tudok turizni, arra mindig milliókat költök.
BEAUTYJaaaj. A cipőről jut eszembe. Olyan cipőm lesz, vagyis bakim amit mindig is akartam. Ilyen rózsás, amit már egyszer kitettem. Csak nem olyan szürke hanem fekete. Folyamatba van a rendelés. Egy hónap vagy kitudja mennyi de ahj ha ennyit tudtam várni, akkor ezután kibirok egy hónapot.
Vagy..
NEM.
De hát na.
MEG KÉPZELJÉTEK beszélgettem az Édes Élet írójával.
Annyira jó fej és Directioner! HÁH!*------*
És volt olyan hihetetlenül cuki hogy kaptam plusz olvasnivalót. Valahogy meg kell hálálnom neki mert istenemre mondom hogy annyira jó írás stílusa van hogy odáig vagyok érte és imádom minden egyes szavát. Innám reggelire kávénak.
Fél4. Mennem kellene aludni. De olyan szarul vagyok, hogy nem tudok aludni. A fejem szétrobban. Tudjátok lüktet és feszíti. Pfuj.
Augusztus 5.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése