2015. augusztus 19., szerda

34's

Back to school.
Csak egy kis angolt mára.
Elég.
Tehát vissza a suliba?
Igen.
Ezeket a képeket a Festős napon készítettem, csak most jutott eszembe itt közzé tenni ezeket.

Ugye mennyire szép festmény? Köze sincs hozzá.
Csak egy szimpla toll rajz.

Ez pedig egy két perces munka. Viszont festve van.
Méghozzá vízfestékkel.

Csináltam  egy komolyabb festményt is.
Még a Balatoni nyaralás alkalmával fotóztam le a helyszínt, hétfőn, vagyis a Festős napomon behoztam a laptopom képernyőjén és másolni kezdtem. Egész jó lett nem úgy mint ezek a hányadékok csak hát azt meg Mama el is vitte hogy bekeretezteti. Miután megírom ezt a Back to school bejegyzést, (nem nem lenne könnyebb leírni azt, hogy vissza a suliba vagy hogy sulis cuccok, nem nem lenne..) megyek és átalakítom ezt a vízfestéksről készült fázis vázlatot. Mert az ötlet tetszik, de nem figyeltem oda rá és össze vissza van minden és Blah. Hánynom kell. Van Gogh nem csinált ilyesmit. Se Munkácsy és még Vermeer sem. Nekik a vázlatuk is hű meg ha volt. Tudom.. De azért még hajtok hátha össze jön majd egyszer egy értelmes festmény amit meg is veszne tőlem. Bár ez csak egy álom.. Álmodozni meg szeretek mert néha én is álom világba élek. A sulinkba vannak tőlem sokkal ügyesebbek és még okosabbak is, én ilyen szinten legalul helyezkedek el, de fel szeretném tornázni magam legfelülre. És tudom, hogy ebbe a rajz tanárom segíteni fog. Reménykedek, hogy idén is ő lesz a tanárunk és nem fogják elvenni. MERT HA IGEN akkor hagyom az egészet a francba mert akkor nem látnám értelmét annak, hogy tovább fessek mert egyszinten maradnék. Ezzel a szinttel meg mihez kezdenék?
Bár én grafikával jobban szeretek foglalkozni, mint a festéssel, de ilyen részletekbe ne menjünk bele. A lényeg, hogy ha idén nem kapjuk meg a tavalyi rajz tanárunkat, akkor egy nulla lesz a rajz órai munkám. Már látom előre. És nem azért mert bennem nincs akarat erő, hanem mert a többi rajz tanár beképzelt és nem adják át a tudásukat a többi gyereknek.

Kedden meg turizni voltam meg bevásárolni a suliba. Ilyen se volt még, hogy egy felsővel jöjjek ki a turiból. Mert mindig vagy annyit találtam, hogy egy utánfutó kell ahhoz, hogy haza hozhassuk vagy pedig semmit. Hát most egy felsővel sétáltam a papír bolt felé. DE EZ A FELSŐ. ÁLOM.
Mindig is ilyen gallérúra vágytam és ilyen kis pici rókák vannak rajta. Megzabálom!
Majd a papír boltba vettem:
Kettő Hb-s grafit ceruzát, aminek a végén van egy kis radír. Szeretem az ilyen fajta ceruzákat mert szerintem tök praktikusak és nem tudom elrágni a végét!
Vettem egy bazi nagy radírt. Nem olyat amilyet szoktam, de most ilyen volt. Kipróbáltam és szerintem ez is megfelelő lesz. (Factis.) Nem kínai hanem spanyol. Rá van írva. Tök menő.
Aztán vettem egy kék Faber Castell tollat, ami ilyen kupakos. De csak mert Peruban készült.
Vettem még egy kék Faber Castell tollat, de ez most golyós toll. Ezt csak azért vettem meg mert volt ugyanilyen fajta piros és gondoltam akkor legyenek boldogak együtt. Peruban készült.
Majd vettem kettő ilyen zöld tollat. Már mint kék golyós toll ez is de elvileg ilyen környezet védő. Menő.
És persze a két szerelmem se maradhatott el az év kezdés alkalmával. Kettő alkoholos filc.
Az egyik a legvastagabb fekete filc, de ilyen vágott végű és egytől egészen öt milliméterig lehet vele írni. Imádom már most. Nagyon szeretek vele dolgozni, de elég drága mulatság és mindig kikopik mert annyit használom és ahj. Ritka amikor veszek egy ilyet.. Ha már többihez oda írtam akkor ide is, hogy This is made in Germany.
Majd jön a másik szerelmem, amivel megannyi képet szoktam készíteni évközbe. Grafikai jelek alkalmazásához tökéletes. Csak egy szimpla fekete alkoholos filc, ami 0,3 mm-es vastagsággal rendelkezik. S-es.
Ez is meg a vastag filc is azonos márkájú, de ez már Jappánba készült. Az ilyesmit sose értem, hogy miért meg hogyan.
De szerintem mind kínai és azért írtak rá ilyeneket mert az az ország fizet érte és a két filc alkalmával is látszik hogy kínai mert még a nyomtatást is el cseszték. Nem amúgy nem. Egyszerűen csak poénos hangulatomba vagyok. De még milyen poénos! Hát mindjárt leesek a széktől az unalomtól és a fáradtságtól.
Az utolsó tollat hagytam legutoljára mert nem való semmire, vagyis fog meg minden de nagyon vékonyan fog és már látom előre hogy alig fogom használni, de sima zöld toll és az egyik végén a kupak, a másik végén vagyis a tetjén meg két kis gumi levél van. Annyira édes hogy nem tudtam otthagyni. Nem volt egy ökör ára. Szerintem megérte megvenni. Tetszik.
Mappa
Tavaly év végén elszakadt a tolltartóm és mivel értelmetlennek tartottam arra a pár hétre tolltartót venni mindig a táskámba hordtam amin anya folyamatosan kiakadt. Így most a táskámhoz illően vettem egy ilyen bőr hatású, de nem bőr tolltartót. Sima, egyszerű, felirat nélküli, henger tolltartó. A sulis táskámat még Kapolcson vettük meg. Egy oldal táska ami zöld és fekete bőr csík díszíti. Elől két csat és egy zseb. Ha elhajtom az elejét akkor pedig van egy cipzáros és egy sima része. Ó, igen és egy bicikli látható rajta, de azt a képről lehet látni.
Füzeteket is szerettem volna venni, de nem sikerült találnom olyat, amilyet szerettem volna.
Vettem egy mappát. A/4. Mindig nálam szokott lenni egy és minden évbe kell vennem egyet mert folyamatosan szétfoszlik. Csatoltam a mintájáról képet. Nekem kifejezetten tetszik. Meg egyetlen egy füzetet vettem, amibe a házikat meg a fontos dolgokat fogom felírni. Mindegyik füzetemet ettől Flowers Pigna Nature cégtől van vagy nem is tudom, mi ennek a neve.. A lényeg annyi, hogy szeretem, ha a füzeteim nem virítanak a fehérségtől. Ebbe a füzetbe van egy kis környezetvédelem is és hiába drágább, mindig ezt veszem. És ebbe az évbe is ilyen füzeteim lesznek, akárhová kell elmennem érte, mert eddig még nem találtam. Csak ezt a kisalakút, a fontos füzetemet. A/5-ös méretűt. És van ez a PETS ROCK füzet, ami viszont szó szerint virít a fehérségtől, sima. Ilyen órai beszélgetésekre szántam, ahonnan simán ki lehet tépni a papírokat. Ilyen mindegy hogy mi lesz vele füzet. Meg tudjátok.. ha esetleg óh, netán tök véletlenül nem készültem volna, akkor egy kis emlékeztetőt vagy apró betűs jegyzetet írni egy dolgozathoz. Khm. Értitek.
Most jó brutális amúgy hogy egy egész füzetet szánok erre.. Pedig amúgy nem. Mi barátnőmmel A-val nem ülünk egymás mellett, se R. mellett, de mindig szeretünk beszélgetni és ezt ilyen lapokon tettük meg. És mindig egy egész lapot szakítottunk ki pedig semmi értelme nem volt.. Tehát újabb értelemet nyert a kutyás füzetem.
A többi pedig majd meglesz, de egy biztos, csak olyat fogok megvenni.

A papír boltból mentem át egy másik turiba, de az be se volt tervezve, egyszerűen csak ott lyukadtam ki. Már mint úgy volt hogy ó, mondom nem buszozok elmegyek gyalog. Gyalog meg lerövidítettem a házak közt és rossz utcán kötöttem ki. Nem arra számítottam, de még mindig nem tévedtem el, egyszerűen csak másra emlékeztem. És sétáltam ezen az utcán a buszmegálló felé és erre volt ez a turim meg még a kedvenc Művész ellátó boltom is.
A turiba "Benézek" címmel találtam két felsőt is. Egy hosszú ujjú ilyen lilásabb felsőt, amin fehér fecskék vannak és ilyen fekete minta ágak. Meg egy lenge, laza, pólót amibe szintén beleszerettem. Sajnos ilyen átlátszó, de hát azt meglehet oldani. Nem nagy ügy. Atléta.
Elég nagy hibát követtem el, ezzel a nem buszozok gondolatommal (Pedig komolyan mondom Ted Mosby, hogy nem hajnal kettő után járt már az idő!).
Mint már említettem, erre van a művész ellátó boltom is. Oda tudtam, ha bemegyek üres kézzel nem jövök ki. És igen, ez így volt.. Vettem két gyűrű alapot és hozzá ilyen üveghatású félgömöt, amit rászoktak rakni "tető"-ként. Az egyiket csak simán ráragasztottam itthon, a gyűrű alapra mert már maga az alap is annyira tetszett, hogy nem akartam vele semmi mást csinálni. A ragasztóból pedig ilyen buborékokat hagytam meg, ami még szintén feldobja. Sajnos a képen nem nagyon látszik.
A másik alappal pedig egy hihetetlen bonyolult művelet következik.. Befestettem feketére. Hűhaa. Szarkazmus. De nekem ez is nagyon tetszik. Mind a kettőt hordanám és elvégre fogom is, azért csináltam..
A boltba még volt három medál. Egy fényképezőgép, egy bicikli és egy cuki kis borítékos. Ez a három így együtt volt, de ha külön-külön lett volna akkor is mindet megvettem volna.
A fényképezőt, mert egyszerűen szeretek fotózni.
A biciklit mert megy a táskámhoz és már meg is van, hogy hova fogom felvarrni.
A borítékot..mert egy személy folyamatosan a fejembe mászkál. És miatta. Majd felrakom a tolltartómra. De szerintem a fényképezőt is arra fogom rá varrni, mert nyakláncnak a drága nagyon pici.
Vettem két vastagabb lapot.
Az első, ami ilyen fekete-fehér mintás, azt azért vettem meg, mert azzal fogom befedni az ellenőrzőmet, a másikat pedig mert a lap maga is olyan jól néz ki, hogy magába is felraknám a falra, de nem, nem ez lesz a funkciója, hanem az, hogy arra fogom felírni majd az órarendemet. Kellemes kis gondolat. Órarend.
De legalább már e miatt sem kell aggódni. Bár, nem mintha annyira aggódnék ilyenek miatt. Tavaly is egy fehér lapon díszelgett. De olyan snassz volt. Ez meg legalább feldobja majd a csúfságot.
A harmadik kép pedig az óra szíjamat ábrázolná. Sima, fehér óra lap, egyszerű fekete mutatókkal, nekem csak az óraszíj tetszett meg. Még a turiban. Kettő száz ötven forintért meg egy háromszázas elemért. És van egy működő órám!
Még mindig téma nálunk, ez a szoba festés.
Elmentünk kedden este, négyen egy ilyen tapétás boltba. Hát az elsőbe semmit nem találtunk, a másikba pedig mindent. De tényleg, szó szerint mindent.
Ilyen függönyöm lesz, ilyen tapétával. A kicsi városos kép, az egy tapéta minta és ebből van ilyen tekercs és abból a tekercsből volt benne z a kép a füzetbe.
Anyáéknak annyira nem jött be, de azt mondták, ha nekem tetszik akkor legyen. Ezt a fekete csíkos függönyt meg nem volt nehéz megtalálni hozzá. Egyébként még pénteken megnézzük a boltba, hátha lesz valami sokkal jobb, de nem tudom.. Nekem ez tetszik.
Mind a négy fal fehér, kivéve az egyiket amin ilyen városos kép lenne. Ah nem tudom, de nekem már meg is van a fejembe. Nekem tetszik.
Tesómnak, annyira hozzá illő tapétát találtunk, hogy sírva nevettem. QR kód-os és áh. Úgy felkiáltott  mikor meglátta, hogy neki ez kell. Annyira örült. Leírni, megfogalmazni nem tudom. Neki is ilyen függönye lenne mint nekem meg egy szürke szőnyeg. Bár ő nem fehér, hanem halvány szürke szobát szeretne, de minden megoldható, apa szerint.
Talány anya tőlem is ezt várta, hogy majd valamelyik annyira meg fog majd tetszeni, hogy olyan falat szeretnék, de nem tudom..
Talán igaza lesz és pénteken találunk valamit, de nekem már úgy összeállt a kép a fejembe ezzel a városos szobával, hogy nem igazán szeretnék mást.
Nem szeretném megzavarni a gondolataimat, de pénteken úgy is meglesznek háborgatva. Már látom előre.
Tesómhoz meg illeni fog ez a kódos szoba, szerintem legalábbis teljesen ő és ezt anya én és apa is teljesen láttuk. Azért mondták rá az Áment mert tudják, hogy tesómnak ez nem két percig tartó szerelem volt.
A konyhába is sikerült tapétát választani. Ilyen boros pince hangulatot fog felidézni, de szerintem azzal sincs semmi baj. Illik apáékhoz, úgy is mindig a szőlője meg a bor körül forog az agya. Nem ezt félre ne értsétek. Apa borász, de csak ilyen hobbiként fogja fel az egészet. Szerintem meg már teljesen megszállott. Van egy kis szőlője, itt a közelbe, meg szokott nagy mennyiségbe szőlőt is venni, tudjátok, nálunk még a szüret sem avult el, hiába városba élünk, itt minden hagyományos. Hagyományőrző család vagyunk ilyen szempontból.
Szeretem a szüretet, mert papa szemeit mindig csillogni látom, de amúgy meg nem. Engem annyira nem vonzz ez a dolog. A mustot sem szeretem, apa bori mondjuk elég finomak, ért hozzá (vagyis mindig utána olvass meg folyamatosan tanulgatja a borkészítést) de a szüretet valahogy nem csípem.
De apa mindig kijavít, hogy még nem szeretem. Még. Hát kitudja. Még korai az ilyesmi.
Apáék hálójába is sikerült választani. Bár elég hosszúra sikeredett, de sikerült.
Majd ez után a bementünk még a Decatlon-ba. Imádom azt a boltot mert míg anya vásárolt és tesómmal ruhát meg cipőt próbálgatott, addig én tökéletesen elvoltam azon a sport részlegen, ahol kilehet próbálni a járműveket. A gördeszkával elvoltam egész végig. KELL EGY GÖRDESZKA. Arra fogok gyűjteni. Már eldöntöttem.
Meg persze anya engem se hagyott ki a "mókából." Kaptam két tesi pólót mert azt mindig itt vesszük meg és mivel most jártunk itt, így.. Meg kaptam egy sport fülest amit még nem sikeült letesztelnem, hogy milyen, de remélem jó lesz és most végre futás közbe nem fogom elhagyni.
Ma kiakartam próbálni de egész nap pakolni kellett a festés miatt. Majd holnap.
Augusztus 19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése