2015. augusztus 27., csütörtök

49's

A napom már nem is emlékszem hogy hogy kezdődött. Tudjátok kávé busz meg a többi ilyen reggeli készülődéses programom. A szokásos dolgok.
Hosszú nadrágba mentem és kabátba, mikor tudtam hogy 31 fok lesz ma. Nem vagyok normális, ezt már tisztáztam magamba a buszon. Már ott levettem a kabátot..
Egész nap a madarammal dolgozta. Jelenleg úgy állok, hogy a kalapot kell ráforrasztani és a gyűrűt és kész.
Sokszor elcsesztem ám.. Z. néninek ma volt egy olyan mondata, hogy" Te mindent tökéletesen megcsinálsz csak fordítva."
Olyat röhögtem rajta, ááá. És A. bá is ezt mondta. Fhu..
Majd meglátjuk hogy a madár mennyire fog holnap elromlani, mert délután nem sikerült ráforrasztani a kalapot és a gyűrűt se..
Ma a tánc tanár nem késett, időben ott volt. El is táncolgattunk majd mivel nem engedett el időbe futhattunk a busz után.
Leszálltam a buszról, majd bementem a Tesco-ba. Venni akartam füzeteket. Ilyen Pigna Nature füzeteket. Nem volt vonalas, csak kockás, így abból vettem egyet meg vettem egy olyan tartót amibe majd ilyen jegyzeteket lehet lefűzni meg a tételeknek ez pont jó lesz ám.
Ez is volt ilyen Pigna Nature-s be. Meg vettem egy mappát is csak az napraforgó mintájú. Azt fogom hordani majd a suliba, ha kell valami fontos lapocska akkor abba viszem meg hát sok mindenre jó lesz az. Mert mindig jó sok mindenre..
Tehát még vadásznom kell majd három spirál, vonalas Pigna Natires füzetre. Azért nem vettem más milyet, mert ezt megszoktam, környezet védő is valamennyire és nekem ez nagyon tetszik benne..
Vettem még az írószer résznél egy Faber Castic sárga szövegkiemelőt meg kettő ceruzát,amihez járt ilyen radír, ait rá lehet húzni a végére. Meg vettem ilyen kis csiptetőket és ezt az oldal megjelölésre szokásom használni, ezt a kis színes papírokat. Én szeretem és hasznosnak is találom. 5 szín, sárga, rózsaszín, narancs, zöld meg kék. Még három vonalas füzet és ezeken kívül más nem is fog kelleni. Majd vettem egy már nagyon régen várt dolgot. Egy kalapot. Feketét és ilyen barna fonás van körülötte. Állítólag jól áll.. Haha. Viccesek a barátaim. Meg vettem egy órát is. Fekete, egyszerű és imádom. A kéket meg eladtam ma, azért vettem meg ezt. Egy egyszerűbbet egy olyat, ami jobban illik hozzám mint az a köves kék.
FlowersMeg vettem gabonapelyhet meg tejet és holnap azt fogok gyakorlatra vinni és olyat fogok enni. Már elterveztem csak időm legyen rá. Én azt annyira szeretem és régen ettem már, hogy nagyon és ma mikor megláttam a boltba, megkívántam. Szóval holnap jól lakok belőle. Nincs mese. Meg kell valami ebéd kaja.. Azt meg ki kell találnom még, de sürgősen.
Holnap fodrász!!
Vörös leszek.
Holnaptól.
Már várom és félek is.
Bumm bumm.
Augusztus 27.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése