2015. augusztus 23., vasárnap

43's

Doppio - Dupla expresszo.
Tumblr A kávé, ami a legjobban illik rám. Mivel itt bárkinek bármi a neve, úgy döntöttem én is megváltoztatom.
Minden reggel ezt iszok. Miért ne?
Úgy is megunom majd és más lesz a nevem, csak jelenleg tetszik.
Mert én mindent megunok. Elég fárasztó már..

Reggel korán keltem, mivel nem tudtam aludni, de istenere se tudtam rávenni magam, hogy elmenjek futni, mert a szüleim tuti hülyének néztek volna.
Tudják, hogy órákat szoktam aludni csak, és utána még futni mentem volna.
Állandóan azt hajtogatják, hogy pihenjek, meg hogy ez nem lesz így jó, ha ennyit alszok meg ilyen dolgokat szoktam hallgatni a nap 24 órájában.
Este mikor futni mentem volna, akkor meg jöttek a nagyszüleim. Olyan rég láttam már őket, annyi mesélni valóm volt nekik, hogy csak szinte én beszéltem. Mama örült a vörösnek, már mint nem az hogy örült, hanem elfogadta. Mindegy fiam, csak kék meg zöld ne legyen. Megzabálom! Imádom mamit, meg a szövegét. Mintha a barátnőmmel vagy legalább egy korombelivel beszélgetnék.

Délelőtt nem csináltam semmi csak sorozatoztam. Ebédeltünk, aztán neki fogtunk a szobákba megnézni a konnektort meg leszedtük a függönyöket meg a radiátort meg a karnist levettük a helyéről meg kihúztuk a falból a szegeket meg elkészítettük a terveket a festőnek meg még egy csomó ilyen kis utó munka. Kis apróságok. Véglegesen elkezdődött minden!

Komolyan. Elkezdődött minden.

Gyerekek, nekem a mai nap volt a nyár utolsó napja. Mert holnaptól szigorúan el kell érnem a 6:47-es buszt és be kell érnem 8-ra a suliba! Nem szabad késnem. Nem, mert végem lesz!
Ugyanis holnaptól, nyári gyakorlat. Péntekig. Délután írt a tanár úr a csoportba, hogy keddtől péntekig minden nap gyakorlat után szalagtűzői próbák. ÉS igen, elkezdődött ez is.
Change
Úgy terveztem, hogy holnap mivel már fél négykor szabadulok a suliból, így haza sietek és megyek a fodrászhoz, megbeszélni a hajfestést! Apa azt mondta, ha bemerem festetni a hajam, akkor levágja kopaszra. Anya meg mondta hogy jó, de nem fizeti ki. Tehát minden rendben van. Úgy is van félre tett pénzem.. Apa nem tenne ilyet, anya megengedte, így hétfőn irány a fodrász! Remélem még nyitva lesz vagy mi. De az is lehet, hogy csak felhívom majd szünetbe, hogy mikor tudna fogadni. Annyira zsír lenne, ha már megcsinálná a suli előtt! Szeptemberbe új style. Remélem, hogy nem fogja elcseszni.. Meg hogy olyan színű lesz. De hát öö mindegy. Majd meglátjuk. Ha tényleg szar lesz akkor meg apa úgy is levágja a hajam. Nincs semmi probléma!

Szemüveget meg majd hajfestés után. Arra majd visszatérek arra témára, ha már befestik majd a hajam. Mert eddig még nem találtam meg a tökéletes szemüveget.. se csizmát..eh. Semmit.
Augusztus 23.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése