2015. augusztus 7., péntek

22's

Kávé szünetem van így hát gyors bejegyzés.
food fish meat bread potatoes fries sandwich salad Tegnap előtti este apa átrendezte az én és tesóm bútorait. Mivel tesómnak ott az a nagy beépített szekrény, megkaptam az ő ruhás szekrényét. Plusz kicseréltük a könyves polcokat is!
Mert tesómat kifejezetten zavarta a nagy polc nekem meg kifejezetten erre volt szükségem. Annyi könyvem van hogy nem fér el egy pici polcon és lett egy 5 polcos bazi nagy szekrényem.
Tegnap kipakoltam minden fiókomból de úgy hogy minden fiók, szekrény üres lett. És kitisztítottam őket nagyjából. Apa haza jön majd leharapta a fejem mert nem így kellett volna. úgyhogy majdnem elölről kezdtem. Majdnem. Mert apa uncsija meghívott minket egy kis sült halra.
UntitledTudják hogy imádom a halat és annyira aranyosak mert ha sütnek akkor sose hagynak ki belőle minket! 
ÉS.
Ha nem tudunk elmenni akkor mindig hoznak belőle.
A hal a kedvencem és lassan kezdek csak halat és pipit enni. A többihez nincs gusztusom. Bonyolult nő vagyok, igen.. 
De a halat minden formába megeszem, KIVÉVE NYERSEN. De amúgy jöhet bármikor és bárhol.
Tehát tegnap este ott voltunk.
Kiderült, hogy nem csak egy kósza ötlet volt, hanem megmutatták az új autójukat meg tegnap volt a házassági évfordulójuk.
HA EZT TUDOM, OLYAN AJÁNDÉKOT CSINÁLOK AMIVEL MEGTUDOM NEKIK HÁLÁLNI, AZ ÖSSZES HALAT.
De mondták, hogy pont ezért nem akarték említeni és hogy itt lesz a szülinap is nem sokára szóval majd akkor. 
Je. 
Már csak ötlet kéne. 
Eh. 
Meg tudni, hogy mikor van a szülinap meg hogy kinek.
Reggel picit elaludtam, nem keltem fel az ébresztőmre.. 
Gyerekek, csak egy piciiit. 
Nem az én kezem
 de majd ha lesz egy
kis szabadidőm
megcsinálom én is.
Annyira jóóó.
Délig aludtam vagyis egy óráig. És simán aludtam még volna, ha az a kibaszott telefon nem csöng. A körmösöm volt hogy nem négy órára kellene jönni hanem kettőre. Mondom oké persze, indulok. Ja. Nagy hiba volt.
Kimegyek a konyhába, veszem elő a kávés csészém és látom hogy egy kibaszott fél órám van mindenre. Rohantam a fürdőbe. Zuhany. Felöltözök és megittam a kávém és már mentem is.
Siettem.
De hiába.
Késtem.
Lepődjek meg?
Nem fogok.
Ez vagyok én. 
Szomorú dolog..
Tehát most értem haza. Pakolnom kellene.. De már nagyon. Csak hát tudjátok kinek van kedve hozzá.. TAKARÍTANI? MAJD HA FAGY. Meg most. Dög melegbe.
Megyek pakolni, meg már kávém sincs, semmi kifogásom nem lehetne, hogy ne kezdjek hozzá. A fáradtság nem ok. Bár nem is vagyok fáradt.
Untitled
HALLGASD MEG, KÖSZI
Augusztus 7.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése