2015. augusztus 21., péntek

37's

1.
MEGVAN.
Tudom már, hogy anya mire célzott, azzal, hogy szeretné, ha úgy örülnék neki mint tesóm!
MÉG JOBBAN IS MERT MEGVAN ÁLMAIM TAPÉTÁJA.
2.
Reggel, mikor felkeltem, anya azt mondta, hogy 10kor indulunk. Hát ööö..nem. Annyira belefeledkeztem a sorozatnézésbe, hogy mikor anya haza jött a mama látogatásból, 10 előtt pár perccel, ahogy meghallottam a kocsit, automatikusan az órára néztem és felvettem egy hosszúújjú farmer inget és egy bordó nacit, majd a fürdőbe fogat mostam. Éppen jöttem ki, mikor anya jött be a konyhába. Kérdezte, hogy reggeliztem? Nos itt két választásom volt. Vagy azt mondom, hogy igen, és éhezni fogok egész nap, vagy azt, hogy nem és lelszek szidva. Az igazság győzött, fejrázva már nyúltam is a hűtőbe.
Anya mondta hogy ott a tojás rakjam bele egy ételesbe és útközbe megeszem. Míg én ezt megcsináltam, addig ő szedte össze a papírokat és főként a gondolatait. Mivel még úgy láttam, hogy fél úton se jár magamhoz vettem a gyűrűimet, majd gyors szempillaspirál a táskámba bele a jegyzeteket a fülesemet és a telefont és már mehettünk is! Nekem kellett anyára várni, amit nem bántam, mivel nyugodtan megtudtam reggelizni az autóban.
Mamával (anyának az anyukájával) és anyával bementünk Debrecenbe, egy másik tapéta boltba, ahol amint megláttam azt a könyvet, tudtam, hogy ez egy igazán jó választás lesz, mert már a borítóért oda meg vissza voltam. Olyan izgalommal nyitottam ki a tapéta mintázatokat. Egyszerűen be voltam zsongva.
Rózsaszín szobát nem szerettem volna, pedig eszméletlen, hogy mennyi jó tapéta volt benne..így maradtam a kéknél, még is ugyanannál a mintánál. Rózsás. Csak kék rózsás. Az eggyes számmal megjelölt képen van a tapéta csík kép, ami három falamra fog felkerülni. De csak egy csík. Függőleges díszítő csík. Egy az íróasztalomnál, a másik az ágyamnál a harmadik meg a fő falra, ami totálisan kopasz lesz. Viszont van a kettes számmal megjelölt kép, az egy kisebb, vékonyabb csík (10 cm a másik meg 50 cm.) Azzal a csíkkal fogunk két képkeret szerűséget csinálni a főfalra. A kettő között pedig lesz az az elválasztó csík. A képkereten belül fehér a képkereten kívül pedig halványszürke szobám lesz.
Igen, a fehér beszürkült, de kereten belül fehér lesz! Tehát ez lenne a szobámról elképzelt képem. Sokkal jobban tetszik mint a városos, szerintem ez jobban is illik hozzám. Imádom! Már most.
3.
Volt egy tapéta(3.), ami konyhába való, de eszméletlenül beleszerettem, de még sem fogok felrakni egy tapétát, aminek a konyhába lenne a helye, mert egyszerűen nem helyes. Maga a tudat zavarna. Nem szeretnék étkezőt csinálni a hálómból. De sikerült lemondani róla, mer utána jött a rózsás szerelem.
Érdekes amúgy..
Az élőnövények között a kaktuszokat tudom csak eltűrni, a többit nem. De a füzeteimet is virágosra terveztem meg hát basszus, a szobám is rózsás lesz.. EH. EZ MI? MAGYARÁZATOT!
Igen, ma úgy volt, hogy megvesszük a füzetet is. De nem vettük meg, mert ezzel a festék-tapéta és egyéb kellékek beszerzéséhez annyi idő ment el, hogy este jöttünk haza. Persze ettünk is, ráadásul finom péksütit vagyis gyors kaját, de a boltba nem tudsz egy finomat enni miközben a sorodra vársz!
A mai nap folyamán nézegettünk ágyakat is. Kiderítettem, hogy csak azért, mert karácsonyra egy bazi nagy franciaágyat fogok kapni! Sose tudtam előre, hogy mit fogok kapni karácsonyra, de most kicsit fura, hogy tudom. Már most alig várom! De ennél jobb ajándékot nem is kaphatnék! Meg néztünk függönyt is meg szőnyeget is, de azokat csak megnéztük. Hisz ha már ott voltunk.. Később úgy is kell majd ilyesmit nézegetni. Függöny. Sötételő. Szőnyeg. Ezek már csak utó munkálatok. Elsőnek kifestve legyen, majd kitakarítva és vissza akarom rakni a normális helyzetbe a bútoraimat! Hogy elférjek a szobámba.. KÖSZÖNÖM.
Holnap kettőre megyek matek tanárhoz, utána paklunk és persze vasárnap is pakolunk, mert hétfőn, nincs Játék és mese (mert itt van hókuszpók, ki mindig mellé fog..) mert jön a festő, aki szépen ki is festi szürkére a szobámat. Én meg rohadok a nyári gyakorlaton. HAHA.
Augusztus 21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése