2015. augusztus 25., kedd

46's

grunge | TumblrNem tudom, de egyre jobban fáradok. Pedig most még aludtam is az éjszaka. Lehet ez volt a baj.. Reggel már eleve később keltem. Nem volt meg az mp3-am, a legnagyobb targédia a világon tehát volt itt hiszti meg rihangálás is egyszerre. Mivel a telefonom egy nem túl erős gépezet, zenét hallgatni nem tudok rajta, így Mp3-at használok.. És ha nem hallgatok zenét akkor nekem kurvára végem van. Akkor kész, vége a napomnak, jobb ha visszafekszek az ágyba!
A kávém után újra neki álltam és megleltem! Plusz, a vicces az, hogy mindent elintéztem és még korábban is odaértem a buszmegállóba. KORÁBBAN. Ez nagy fejlődés ám.
A gyakorlaton ma egy próba darabot egyenletgettem, holnap csapok bele a lecsóba komolyabban. Most még csak a szárny van kész. Semmi más. A madár test nincs kész.. Izé. A tervem. Hm. Egy fakopáncs. Igen, ez lett a szarvasból meg a rókából. Egy fakopáncs. Jó, nem? Nem. Mert nem szeretem a madarakat, főleg nem a fakopáncsot mert állandóan dübörög. Nem amúgy nem. Szeretem a madarakat, de csak az énekes madarakat. Amiknek olyan szép hangjuk van. Pl.: fülemüle. Na őt imádom.
Reggel a buszon befejeztem Mario és a varázslót, kivégeztem Thomas Mannt. De gyerekek, én semmit nem értettem a végéből. Olyan hirtelen vége lett. Fura. De jó könyv amúgy, csak nagyon unalmas. Belekezdtem Hemmingway könyvébe, Az öreg halász és a tengerbe. Azt hiszem ez a címe.. Hát 6 oldalt olvastam még, igazából ebből még semmi különöset nem sikerült leszűrnöm a dolgokból. Haza fele a buszon meg aludtam. Eh.
Mondtam már hogy mennyire vártam a nyári gyakszit mert láthatom T.-t? Mondtam? Hát gyerekek, mivel csak évfolyam társam és mindig a suli másik végébe van, még egyszer se sikerült összetalálkozunk. Egyszer seee. se. egyszer. see. se.. Nagyon rossz érzés hogy egy épületbe vagyunk, de dolgoznom kell, mert ha nem csinálom le leszek tolva és tudom, hogy ő is dolgozik és még se láthatom..
UntitledMa van unokatesómnak, L.-nek a szülinapja, buszról ahogy leszálltam, egyből oda mentem, keresztapuékhoz. Nagyon jó velük a kapcsolatom, eszméletlenül szeretek ott lenni. Imádom őket! Finom volt a vacsi meg a torta is. Aranyosak voltak, hogy mivel ők is ilyen nagy ház átalakításba vannak, sőt ők még még nagyobba mert náluk jelenleg a nappalinak három oldala van meg ilyen dolgok, tehát rendesen benne vannak ők is, ennek ellenére nem négyen, hanem minket is beleszámítva a családi körbe meghívtak és együtt megünnepeltük. Szegény L. sok hülyeséget csinált már az életbe, de hogy ennyire szerencsétlen legyen a drágám.. Neki ment ma egy oszlopnak. Kapkodott, sietett és hát megtörtént a baleset. Nem lett semmi gond, leszámítva azt az aprócska tényt, hogy az autó lökhárítóját ki kell cserélni. De legalább neki nem lett baja, a 21. szülinapján.
Mikor a társaság megtudta, hogy vörös hajam lesz pénteken elkezdtek róla lebeszélni meg fikázni.. És gyerekek.. Hogy is mondjam. Kezdek róla lemondani. De mivel anya egyre jobban benne van meg minden így megcsináltatom. Barátnőim is mondják.. szóval, igen. Meg lesz. A családból meg kitagadnak hát istenem mit csináljak ha nem tetszik nekik? De fog! Én tudom. Csak még nem tudják elképzelni. Mondjuk én se. Meg be vagyok rezelve, de ez lesz és kész. El van döntve.
Milyen összeszedetten leírtam mindent és milyen szépen sorba.. te jó ég. A fáradtság. Jó éjt.
Augusztus 25.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése