2015. augusztus 9., vasárnap

26's


Annyira idegesitő ez az egész.. Mintha egy évet visszamentünk volna.

Van egy srác a suliba, hívjuk most Híd-nak. Szóval a drága maga a mennyország számomra.
Magas, ilyen különleges hajstílusa van. Mindig hátra fésüli, szemüveges, mosolygó szemei vannak, jó stílusa. Inkább komolyabb és sportosabb, de ugyanakkor laza is.
Nekem való fiú.
Vicces is.
Meg ahj annyi minden miatt.
Tavaly ebbe a kurva táborba az önkéntes munka folyamán megtetszett. Mert amúgy évfolyam társam, de csak a tavalyi táborba figyeltem fel rá.
Elvoltunk.
Most meg? Mi történt a tábor nulladik napján? Egy csapatba lettünk beosztva. Vagyis húzni kellett és úgy.. kerültem hozzá. Egy játék alkalmán megfogta a kezem.
Dominósat játszottunk és ő azt mondta hogy "barna a hajam" és mivel igaz volt rám megfogtam a kezét. Ha van puha kéz..akkor az övé!
Olyan érett és néha nagyon kitűnik a fiúk közül ezzel de annyira tetszik..
Rajzoltunk közösen a csapattal (ő. D,P,F és én) egy képet. Közbe folyamatosan nézett és mindig mintha csak tőlem kért volna engedélyt utána rajzolta meg.
Viccesen kritizáltam, ő röhögött én is, visszavágott. Eltudnám viselni egy életen át!
Zárkózott. Nincs fb-ja se semmije.
Itt se közvetlen. Hogy nyissak felé? Ah.
Egyig dolgoztunk tegnap a plakáton. Utána takarodó volt.
Napocska
POD
Augusztus 9.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése