2015. augusztus 4., kedd

20's

Rohantam a buszhoz de nagyon ám, még se értem el a drága buszocskámat.

Fél órát kellett várni rá, de megérte, ugyanis mikor beértem a buszmegállóból lesétáltam az egyik üzletbe, ahol kinéztem egy szemüvegkeretet. EGYBŐL el is rakattam meg minden szóval jövő hét hétfőig anyával bemehetünk és megcsinálják a szemvizsgálatot és utána majd kész is lesz a szemcsim. HEHE. #ÖRÜLÖK
Majd buszra szálltam és megvettem volna álmaim Converse cipőjét, de nem volt a méretembe, meg kopott volt egyszerűen a neten jobban nézett ki. Tetszettek ezek a Vans cipők is, sima fekete. De nem igazán akartam olyat, mert divat cipő. Mindenkinek olyan feketéje van.. Leszek divatmajom gondolattal bementem az üzletbe, ahol árulnak olyan cipőket.. Nem is olyan régen bakancsot is szerettem volna, de tudtam, hogy ebbe az időszakba ilyet bizony nem találok így bementem abba az üzletbe és ott rátaláltam a szerelmemre. Nem fekete. De cipő meg jól is néz ki mag eh. 😍
Villogok benne majd jobbra balra, amerre megyek s jól feltöri a sarkam mert minden új cipő, ez teszi.
Mikor kértem a 39-est, akkor az eladó srác megjegyezte hogy hoz egy nyolc és felest mert nagy lesz. Ráhagytam. De kihozta a kilencest is. Ott volt míg próbáltam és a kilences lett jó. Azt mondja: Nagy lábakon jársz kislány. 
Szóról szóra. Annyira édesen ki volt varrva, olyan jó stílusa volt a huszonéves istennek és lekislányozz. Erre én.:
Mindig a kicsit kell bántani.
ÉS KIRÖHÖGÖTT.
Megkérdezte hogy hány éves vagyok mire mondtam hogy ilyet nem illik kérdezni egy 17 éves lánytól. Megint felnevetett majd egy széles mosollyal átnyújtotta a bazinagy fekete Garaga store-s vászonszatyorba a szépségeimet és az "illedelmes" köszönöm szépen, szia után kisétáltam a boltból. Ő meg nem is köszönt. Csak annyit mondott hogy nincsmit. He. Bunkó.
Aztán mentem volna megvenni a füzeteket, de ott volt mellette a kedvenc ékszer üzletem. Bementem. Gazdagodtam újabb masnikkal és végre van normális fülbevalóm!
Majd elmentem pendriveot venni. A másik dolog amiért be jöttem a városba, ez volt.
Sikerült is. 8 GB. Szuper fekete-piros menő, mert működik! És azért is menő mert van rá 3 év garancia!
Ezzel az üzlettel szembe meg van a kedvenc boltom, ahova álmodozni járok. Pont ezt a boltot hagytam volna ki? A suliba vettem egy kávés bögrét meg egy kávés kanalat. A drágáim. Mert rájuk szükség van. A bögre babakék, fehér pöttyök vannak rajta és belül van egy szép rózsa. A kanál meg hozzá járt. Vagyis választhattam három közül, de nekem ez tetszett a legjobban. Persze nem volt ajándék mert a bögre árában ez is benne volt, de nem zavar. A képek este készültek, igen cicás pizsim van. ÉS IMÁDOM.
Sétáltam volna ahhoz a bolthoz, amiből a füzeteket akartam megvenni, de nem sikerült mert anya hívott, hogy a szomszéd kislányt a szülinapja alkalmából most köszöntjük meg és hogy jöjjek haza.
Beakaratam még menni a boltba, de anya azt mondta hogy majd holnap. Gyorsan buszra szálltam, ami nem volt könnyű menet mert rohantam a buszhoz, de elértem és egyből át is mentünk, miután megmutattam anyának, meg apának - akit amúgy nem érdekelt de kíváncsi volt - hogy miket vettem. Apa a kávés bögrének örült a legjobban mert legalább nem az itthonit hordom el és ott lesz egy állandó. Apát még így nem láttam. Kifejezetten örült, hogy hasznos dolgokat vettem, bár ő a fülbevalókat és a masnikat kihagyta volna. Szerinte pénzkidobás. Kell egy kis kényeztetés című mondattal próbáltam neki megmagyarázni, ami amúgy sikerült is mert örült, hogy nekem tetszik. Még jó hogy. Ha nem tetszett volna meg se vettem volna..
L-O-G-I-K-A.
A kis szomszédkislány J. Violetta rajongó mint minden igazi kislány.. Violettás cuccokat kapott tőlünk. Nekem is meglepi volt mert még én se és az öcsém se láttuk. A jövendőbeli második osztályos J.-nak van egy  húga, Sz. aki oviba jár, de persze ő is Violetta rajongó, mert a nővére is és tudjátook.. Nem magyarázom. J. neki a példa. Most miért rajongana az autókért mikor a nővére Violettázik?! Sz. is kapott pár cuccot. Amit mindkettőjük és mind Violettás: törölköző, bögre meg póló és persze a takarók. Anya azt hitte, hogy ágynemű, de nem.. Csak egy takaró, de annyira puha és selymes hogy még egyet én is elfogadtam volna. Mellé még kaptak édességeket meg ilyen apróságokat mint például a személyes kedvencem a yoyo.
There's too much work to do💪🏼
Annyira vicces és annyira elképesztő találmány, hogy lehidalok tőle. Sokáig voltam yoyo rajongó, még különböző trükköket is tudtam vele, de az régen volt.
J. még kapott ilyen Violettás füzetet, persze amit a suliba is fel tud használni meg minden szir szart, mivel csak neki volt a szülinapja. Köztük egy uzsonnás dobozt. Lerakta a konyhába, a bögrével együtt majd neki láttak az édességeknek a húgával, mi meg tesómmal anyáékkal kint beszélgettünk a teraszon. Majd játszottunk is velük, de utána haza is jöttünk. Ettem egy kis gyümölcs levest és böngésztem a neten is. Hm. Más semmi nincs. Összepárosítom a zoknikat, hogy ne holnap kelljen mert úgy se tudok aludni így hajnali kettőkor. Legszívesebben a beépített szekrényt is most törölném ki, le mert az a holnapi feladat. Jó, de én holnap bemegyek és megveszem a füzeteket! Haza jövök és olvasok meg picit tanulok is. Igen, tanulok mert egy az, hogy a kötelezővel nem haladok, kettő pedig hogy töriből év elején írunk mert elmaradt egy TZ és jó lenne ha jól indítanám az évet. Bár holnapra rengeteg házi munkát kaptam.. Lehet be se megyek a füzetekért.. Majd holnap a reggeli kávém elmagyarázza a dolgom és hogy mire van energiám.
Augusztus 4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése