2015. augusztus 22., szombat

41's



Nem értem magam, hogy miért adtam a bejegyzéseknek mindig címet. Kezdek belőle kifogyni, lehet megváltoztatom mindet a dátumra. Hogy egységes legyen..

A matektanárnál elég fura volt lenni, mert nem értettem semmit még is próbálkoztam, hogy megértsem. Olyan energiát vett igénybe, hogy azt hittem mindjárt bealszok! Logaritmus meg grafikonok meg valami algebreai valami is volt benne. Esküszöm figyeltem, csak nem nagyon tudtam megjegyezni a hallott szavakat.
Haza jöttem és elkészítettem a finom kávémat. Majd Instagrammon és Askon megpersze Tumblr-ön is szétnéztem. Ráírtam az egyik Tumblr-öző blogger-re akinek régen annyi blogját olvastam! Most megint kaptam olvasni valót, köszönöm szépen! Annyira aranyos lány!
Majd miután kineteztem magam, olvastam egy fél oldalt. Nem kötött le, így újra bekapcsoltam a gépet.
Tumblr-özés közbe gondolkoztam azon, hogy milyen változások lesznek még a szobámba és velem.
Majd valahogy a fura gondolataimmal kilyukadtam ott, hogy miért nincs vörös hajam? Régen is azt akartam. Ha már bakim nem lesz, akkor vörös hajam hadd legyen már.. Mert igen, nem lesz bakim. Annyira szomorú. Reménykedek benne, hogy valamelyik boltba majd velem szembe jön egy hasonló. Most már bakira kell vadásznom! De nagyon erősen. Mert akarok egyet! Csak még nem tudom milyet meg hogy meg izé. Ami majd megtetszik, mert ez a fekete rózsás, amire már olyan régóta vágyok, olyan már nem lesz..
Eldöntöttem zene hallgatás és netezés közbe, hogy reggelente elmegyek futni. Mert miért ne? Raktam az mp3-amra zenét meg van fülesem is és majd elfutkorások a napfelkeltében. Úgy se alszok.. Már kikészítettem a nacim meg a felsőmet is. Fogok egy cipőt és elmegyek futni. Amennyit birok. Ha nem tetszik, akkor majd haza jövök és kész. Nem lesz ez akkora tragédia, ha nem futok. Most is csak valamilyen hirtelen ötletből jött. Ki tudja meddig tart ez az egész..
Annyira imádom ezt a zenét és a klipp! 
Augusztus 22.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése