2015. augusztus 16., vasárnap

30's

save them
Emlékek
Nincs alvás.
Nincs, mert egyszerűen nem hagynak a gondolataim.

T. a szobám és hiányzik P.és D. a világ két legjobb szobatársa!

Pénteken, amikor vége lett a tábornak, anya meg apa értem jött és átmentünk még a természetgyógyászhoz.
Persze elég régen nem voltunk, hisz közbe jött mindig valami. Nagyon meg is éreztem mert eléggé fájtak a tűk, miközben a fülembe szúrta..
Egy óráig voltak a fülembe a kezelő tűk mint mindig.. anyáéknak meséltem a táborról, ők pedig a terveikről. Újra fogjuk festeni a házat és mondták hogy gondolkozzak a szoba színén.

Ugye a múlt hetekbe volt az, hogy több szekrényem lett meg át lett variálva a szobám. Most meg ez a festés.. Eddig a falakon mindenféle összevisszaság van. Rajzok, újságok,festmények ami olyan rossz hogy nem is értem miért mutogatom, hírdetések, oklevelek stb.
Elhatároztam, hogy festés után nem rakok ki semmi se a szobám falára, hanem veszekedtek majd fénykép kereteket és különböző képek fogják díszíteni a falamat. Meg persze egy fali óra. A többit kilököm a francba.
Meg valami tapéta csíkot is nézek majd mert az is feldob mindent.. Csak hát annak is utána kell járni meg hogy a függönnyel is passzoljanak a dolgok meg az állandó bútor a szőnyeg is marad és ah. Álom szobát ilyenkor kell megvalósítani a hetem biztos hogy rá fog menni.

Az eddigi választott szoba színem a fehér. Bár majd lehet változni fog a függönytől és a és a tapétától függ. Utána nézek. Bár a kikába támadt egy csomó ötletem hogy milyen stílusút akarok.

Ez az egyik szoba berendezős téma a másik az, hogy nagyon hiányzik D. meg P. Annyira jó volt velük az az elmúlt hét. Annyit nevettünk együtt meg ilyenek ah.. HIÁNYOZNAK.
De aki a legjobban hiányzik és aki a gondolataim 90%-át kitölti, az T.

Hipster - Fotos de Hipster | via Facebook
Rám írt az egyik osztálytársa ma, B. Egy lányról beszélgettünk. Majd rá tértünk az én kiszemeltemre. Elszóltam magam, hogy ismeri is. Hát akkor már kérdezősködni kezdett. Benne bízok mert ő aranyos és mindig jó fej volt velem, tehát mikor T.-re kérdezett rá, nem tagadtam. Mondta, hogy a barátai nélkül sokkal normálisabb és kedvesebb.
Igen, ezt valahogy tapasztaltam..

HIÁNYZIK.
Már egyszer elaludtam volna, de annyi minden van a fejembe, T.-vel kapcsolatosan meg ott van néha E. is és ah..

T. MIÉRT ILYEN BONYOLULT?


Augusztus 16.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése