2015. augusztus 4., kedd

19's

Untitled
Ilyet én is akarok.
Reggel, ahogy a kutyák kitomboltál magukat, nem tudtam visszaaludni, így a konyhába mentem egy kávéért és megcsináltam a reggelimet. Májkrém meg kenyér ketchup-pal és majonézzel. Miközben megittam a szíverősítőt majd megettem a gyerekes emlékeket felidéző összetákolt gyors kaját a tv világába merültem bele és majdnem ott is maradtam. Annyira jó régi meséket vetíttek le, hogy ha tesóm nem jön ki a szobájából, hogy éhes, akkor egész délelőtt ott maradok. De így visszatértem és a konyhába összepakoltam meg a kirándulás utáni dolgokat pakoltam el.
Untitled | via TumblrMára terveztem, hogy bebuszozok a nagyvárosba és megnézem a szemüvegkeretet, amit anya kért és megveszem a szeptemberi cipőm meg sajnos már a füzeteket is plusz egy pendriveot meg még pár dolgot.. Tehát bevásárolok.
Nincs túl sok kedvem hozzá mert már eddig kitakarítottam a konyhát, kiteregettem meg raktam össze egy mosást és persze kint a kirándulós cuccokat is el kellett raknom.
Kicsit ki vagyok.
Augusztus 4.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése