2015. augusztus 8., szombat

23's

Igen, a fényképezőt már beraktam
szóval hiba nem lesz a pakolásban..
Ó, tehát reggel felkeltem és folytattam a tegnapi pakolást egy nagy adag kávé után.
Viszont. Izé. Kezdem elölről.
Tegnap délután szembesültem azzal a ténnyel, hogy az imádott ékszereimet mindig csak elszórom meg elpakolom mindenfelé, pedig őket tartom a legnagyobb beccsben. Míggondlkoztam a drágáim helyén, eszembe jutott, hogy a nyakláncimat is tárolni kellene. A régi hátkiegyenesítő botomból csináltam ilyet:
Szerintem édes mert kényelmesen lehet használni a nyakijaimat meg a masnikat is. Bár egyetlen egy állandó nyakláncom van, amit sose veszek le, de azért szoktam felvenni másikat is. A masnik meg minden naposak.. Minden nap van rajtam egy db.
A gyűrűtartómat meg úgy csináltam meg, hogy egy képkeret belsejébe parafadugót ragasztottam és közzé meg ilyen kis drót akasztót csináltam. Ilyet.:
A kép keretet még ba vagy befestem vagy pedig csipkés anyaggal fogom befedni. Még rejtély. Tehát ezzel voltam elfoglalva tegnap délután.
Két ruhás szekrényem lett, így mindent ki kellett pakolnom a sajátomból, kitakarítottam mindkettőt és bepakoltam egy olyan elgondolás szerint, amiben kényelmesen elférek és már két szekrényt használok.
Éjfélig pakoltam a ruhákat. Utána kartammegírni ezt a bejegyzést, de nem ment, mert A kedvenc blogom írójával,  legelszántabb bloggerinával olyan jól elbeszélgettem, hogy inkább vele váltottam üzeneteket nem pedig ide írtam.. Hm. De megérte, mert egy aranyos lányt ismerhettem meg.
Ma pedig egész álló nap a könyveket és az egyéb felszereléseket pakolgattam a szobámba. Már teljes rend uralkodik így éjfél után.
Akivel tegnap olyan jól elbeszélgettem, annak a lánynak ma van(vasárnap. 2015.08.09.) a szülinapja, és itt is sok boldog születésnapot szeretnék neki kívánni!
A drága meglepte az olvasókat egy különkiadással, a szülinapja alkalmából. Ennyire édes gesztust hogy ezen a napon is az olvasókkal foglakozik! *o*
A részt imádom, mint mindig.:3
A barátnőim haza jöttek Sztánáról.
Mesélnek hogy mennyire jó volt meg hogy mennyire rossz. M és A nem csípik egymást, de én mindkettőjükkel elvagyok.
M jól érezte magát, tőle azt hallgatom, A meg nem.
o.o
Egy táborba voltak ezek?
Most végeztem a ruhák bepakolásával! Holnap már csak a kaja és kész! Nálam ilyen simán megy egy hétre való bepakolás, mert mindent elviszek. A bőröndömet már most nem lehet összecsukni.. Majd reggel szelektálok..
Igen. Már megint itt tartok, hogy egy hétig nem tudok blogolni. Tudjátok milyen rossz? Nem lesz hova kiadni az élményt vagy a rossz dolgokat.. Ch.
Untitled
Édeskék.
Megnéztem a LOL-t. A filmet. Már láttam, de már hiányzik egy Kyle. Romantikus filmre vágytam és mikor bekapcsoltam a google-t akkor ez tűnt a legmegfelelőbbnek mert ezen mindig jót tudok bőgni. Most is sikerült.. A filmekbe minden olyan jól meg könnyen megy egy kis konfliktus után. Nekem miért csak a konfliktus jut?!
Még nem is volt barátom, pedig már jövőre 18 leszek.
A fiúk tudjátok hogy mennyire utálnak valakinek az első lenni? Minden haverom azt mondja hogy hogy lehet azt mondják hogy édes dolog, de nem akarnak ezzel megbántani. Nem mondhatják rá hogy ciki mert az igazi bunkóság.
Tumblr
Egyetlen szerelmem.
Kíváncsi vagyok, hogy nekem mikor jön el egy Kyle fiú.
VASÁRNAP bejelölt egy srác. Még különlegesnek éreztem magam hirtelen. Aztán kiderült hogy A-t is és még egy csomó osztálytársamat.. Lehet hogy új osztálytárs? Ráírtam, hogy ismerjük-e egymást, de nem válaszol és nem is látta! Pedig mindig fent van amikor én is.

PROBLÉMA, emberek probléma következik!!!
NEM TUDOM HOGY HOGYAN FOGOK KÁVÉZNI!
MEG FOGOK HALNI KOFFEIN HIÁNYBA.
MÁR LÁTOM ELŐRE.
Viszek zöld teát meg a kis bögrém meg a kanalat is, meg minden, de kávét. Nem szoktam olyan szar Nescafét inni.. Vagy hogy kell leírni.
Mert az híg lötty szar. Semmi egy frissen őrölt kávéhoz képest.
HOGY FOGOK ÉN FELKELNI? Majd a táborba egy zombi leszek..

A tábor amúgy arról szól, hogy jönnek a 9.-esek és nekik  szervezünk ilyen ismerkedős napokat amiken mi csináljuk meg a programokat meg mi tartjuk meg ilyenek. Jó lesz mert minden évben jó volt. Tehát most is össze fog jönni!

Holnap indulás előtt írok még vagy reggel vagy valamikor mert amúgy ilyenkor összeszedetlen vagyok és már látom előre, hogy jót fogok mosolyogni a fogalmazásomon holnap amikor elolvasom. A hajnali bejegyzéseket mindig le kell ellenőrizni, de sose javítom át. Abba nincs poén. És tele van helyesírási meg mindenféle hibákkal. :l
Augusztus 8.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése