2015. augusztus 24., hétfő

45's

Ajánlanám mindenkinek, legfőbb képen magamnak:
A mai napon észrevettem, hogy annyira pesszimistának gondolkozok, hogy beszarás.
🌲🌲Nyári gyakorlat első napja.. öhm igen érdekesen indult.
Reggel simán elértem a buszt, nem volt semmi probléma. Majd a buszon olvastam a kötelezőt. Egészen jól ahaladok Thomas Mann-al, a gáz az, hogy egyáltalán nem érdekel. Sajnálom, de gusztustalanul unalmas számomra. Megtudtam, hogy egy pasi meséli az egészet. Vagyis mondja el hogy mi történt. Gáz, mert azt hittem, hogy egy nő beszél. De nem. Egy család fő, akinek van egy felesége egy kislánya és eg kisfia. És bazdki fél 11-ig ülnek egy "bűvész" előadáson.. Na mindegy. Mario és a varázslót még nem fejeztem be. Majd ha befejezem elmondom hogy mennyire volt jó. Lehet a végén tetszeni fog. Kitudja?
Az átszállásnál találkoztam legjobb barátnőmmel, M.-mel. Végig dumáltuk az utat. Túl hamar odaértünk. Évfolyam társam, nem osztály, ő teljesen máshol volt ma egész nap mint én. Az osztályt annyira jó volt újra egybe látni fhu. Nagyon. Imádom a drágákat. Igaz, hogy csak az I. és a II.-esek voltak ott, a más szakosok nem, de őket annyira nem is csípem és nem is tekintem őket osztálytársnak. Ez van. Sajnálom.
Persze már a műhelyt pakoltatták velünk az első percbe.. Meg takarítottunk. Nyolcan vagyunk a csoportba, ebből ketten fiúk, tehát tök gyorsan végeztünk.
Mi vagyunk az I.-es csoport mert a névsor első fele mi vagyunk. Átmentünk a II.-es csoporthoz és ott mind a négy szaktanár ismertette a feladatot: Ami nem más mint hogy egy borozóba lesz egy kiállítás, azokból a munkákból, amiket a nyári gyakorlaton vagyis a héten fogunk elkészíteni. Minden nap nyolctól egészen négy óráig. Nálunk ez a rendes suliidő. Így kicsit meglepődtem mikor mondták, hogy a gyakorlat is csak eddig fog tartani. Viszont. Négy órától, hat óráig pedig tánc lesz. Ilyen szalagtűzői táncpróbák. Holnaptól kezdődik minden.
Juhú.
Se.
Ezt az egy szót kaptuk, mikor kiadták a feladatot: Állat.
💓Köszipusziésezzelmitkezdjekbazdmeg?! Jöttek az ehhez hasonló dolgok. Igen, csak nekem tetszett. Végre nincsenek korlátok, tényleg ránk kíváncsiak. A szarvas, a róka volt a két kiválasztott állatom egész nap velük terveztem nem ékszert, mert végre nem csak ékszert lehetett, hanem bármit. Kis szobortól kezdve mindent. A nap végére be kellett mutatni a terveket. Igen. Eh. Alig lett valamim. Mert az egész napomat elagyagoztam. Én nem papíron terveztem inkább, hanem agyagból formáztam mindig. Jövőre lesz mintázásunk, végre agyagozhatok is már! Majd ott kiélem magam.
Mindent megformáltam a légytől kezdve a sírkőn át mindent. Persze papírra is terveztem. Rókát. Szarvast. MAjd a kettőt egybe. A végén meg már egy madár lett belőle. És igen, a végleges tervem egy madár, amit a ceruza végére lehetett felfogatni. És a madárba bele lesz építve a radír. Tetszik.
A busz utat végig beszélgettem az egyik csoport társammal, majd az átszállónál felszálltam a buszra és bealudtam. Nincs mese se ámítás, simán bealudtam és kész. Végre, aludtam!
Elephant
Haza fele bementem a fodrászhoz, kértem tőle időpontot. Mivel minden nap hatig táncolunk és mire haza buszozokaz durva dolog, hogy este nyolckor ő még dolgozzon mikor alapból hatig dolgozik. Így úgy döntöttem pénteken ellógom a táncot és fél hatra a fodrásznál leszek! Ó igeeen. Nem hiszem hogy sokan maradnak majd a pénteki táncra így nem lesz feltűnő az eltűnésem se! Vagy ha igen, hát istenem, az életbe egyszer előfordul. Sose mentem még el táncról, egyszer ki jár az ilyesmi. Pénteken este szülinapi buliba megyek az egyik barátnőm most fogja betölteni a 18-at. Nála alszok, szombaton húzok haza mert esküvő! Aztán vasárnap pihi és kezdődik az a várva várt szeptember!
Juhúú.
Se.
Ma mikor haza értem, még itt volt a festő. Még egyszer elmagyaráztam neki a dolgokat és mondta hogy persze, rendben, megoldható minden. Legalább ezt elintéztem. Aztán vacsi közbe rajzolgatni kezdtem. Kikötöttem a gyertyatartóknál. Lett ey szarvasos meg egy elefántos és egy legyes. Ha nem vállik be a holnapi terv elfogadásnál a fakopáncs, akkor itt lesznek a gyertyatartók. Majd hátha lesz még valami ötletem és reggel lefirkantom a buszon. 
Holnap nagyon korán  kelek de egyáltalán nem érzem azt, hogy aludni fogok. Mert tudom, hogy nem fogok. Na majd a buszon hátha.. HA elérem a buszom!
Augusztus 24.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése