2015. augusztus 22., szombat

40's

Már most félek. Nem tudok semmit. Össze vagyok zavarodva.
Matek tanárhoz megyek kettőtől és egyszerűen félek.
Már voltam a múltkor is, de akkor se értettem semmit. Vagyis nem sok mindent. Aztán a múlt hét kimaradt, mert táborba voltam. Most meg csütörtök aug.20-ra esett és mondta hogy menjek pénteken. Felhívtam tegnap, hogy pénteken hányra? Mire mondta hogy nem ér rá. Kicsit megörültem, mert legalább lett volna egy kis nyugtom, de hát tegnap meg egész nap oda voltunk tapétákat nézegetni.. És mondta hogy szombat reggel hívjam fel.
Na most tanár. Neki is nyár van még. Mikor kel?
Mivel én hajnalba alszok pár órát általában hatkor fent vagyok. DE Ő? Hétkor hívom, akkor az nem túl korai? Ha nyolckor hívom, olyan lenne mintha a suliba készülődnék.. Ha kilenckor vagy tízkor hívom, akkor az meg mintha lusta lettem volna hamarabb felkelni? Hálistennek mire tíz körül kimásztam az ágyból, anya már mondta is, hogy délután kettőre kell menni. Yeah. Berezeltem rendesen. Na ebédelek már inkább.
Augusztus 22.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése