2015. december 1., kedd

TAG

XMAS TAG December 1. - Karácsonyi filmek


love, couple, and black and white kép
Karácsonyi filmek? Ohno!
Csak a szokásos, az igazi kalsszikusok jutnak eszembe.

  • A reszkessetek betörők!
  • Denisz a komisz.
  • Shrekből az angyal.
  • Télapu
  • Madagaszkár - Valamelyik kiadása.


Ezeket a filmeket mindig lejátsszák, bár nem is bánom, legalább tudom, hogy mire számíthatok. Egyetlen mese filmet tudnék még, a Jégvarázst, abból eszméletlenül nagy divat lett. Én még csak az egyik betétdalt hallottam, de a mesét még nem láttam. Majd megnézem, a szünetbe biztos. De nem a divat kedvéért, hanem mert láttam ilyen grafikai tervet a szereplőkről, a meséről meg ilyen videókat néztem valamelyik nap és akkor határoztam el, hogy meg fogom nézni a Jégvarázst.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése