2015. december 3., csütörtök

136's

car, grunge, and boots kép

Ma közzé tettem a tíz napos kihívást, amit eddig a könyvembe irkáltam, most már bejegyzés vált belőle.
Igen, rá értem mert már kedden nem mentem suliba, ugyanis már megint betegeskedem. Ezzel a májjal van megint problémám, és azt mondták hogy pihenjek meg persze kaptam rá más "gyógyszert" is. Ezzel a legnagyobb baj, hogy ma lett volna az álom fősulimon a nyílt nap, de nem tudtam elmenni így egész nap az idegeskedtem. hogy miért velem szúrtak ki ezzel a betegséggel?!
Kedden meg szerdán tanultam amikor csak tudtam, de hát alig volt belőle valami, mert folyamatos rosszul lét jellemezte a napomat.
Péntek, holnap. Most láttam 9-kor egy bejegyzést a facebookon, hogy írunk holnap művészet történelemből. Most kezdek hozzá tanulni, mert holnap már szeretnék menni suliba, ugyanis a mai nap már nem volt túl sok gond, annyit meg kibírok a suliba is. Vagyis remélem. Ó, szorítsatok, hogy tudjak suliba járni..
Holnap van életem egyik legfontosabb koncertje. Szabó Balázs. És nélkülem. Már most utálom a gondolatot és azt, hogy holnap mennyire leszek ki, hogy nem mehettem el arra a koncertre. Idegösszeomlás. Igen, mostanában jellemző.
Szombaton, ha minden jól megy akkor tanulok és megyek színházbaaaa. Vagyis az István a Király nézzük meg, rengeteg híres színésszel. Imádom, már most!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése