2015. december 23., szerda

TAG

XMAS TAG December 23. - Így zajlott adventi készülődés + ünnepi forgató könyv


Én a mai nap szereztem be az ajándékokat.
Itthon még úgy terveztem, hogy anyának könyvet veszek, de nem ez lett belőle mert eszembe jutott, hogy nincs határidőnaplója. Vettem azt. Majd bementem csomagoló papírért és megláttam, hogy a kávéját csokikanállal is el tudja keverni!
Nem nagy kávés, de egyszer említette. Kerestem már boltba, de hogy most megtaláltam, úgy döntöttem nem veszek neki könyvet inkább ilyen kanalat és még vettem neki mogyorós csokit is. Apának egy termosz félét vettem és persze a dunakavicsot is, ami nélkül apának nem ajándék az ajándék. És vettem még neki csokis fagyit. Ebben hasonlítunk a legjobban, hogy télen is tudunk fagyit enni. Tesómnak ugye valamelyik nap meg vettem valami kódot a stream-re. Mindegy, a lényeg az, hogy a fickó nem nézett hülyének a boltba és ő tudta, hogy miről van szó. Meg persze tesóm is. Mostanában issza a vaníliás löttyöt, így vettem neki egy olyat is. Oreot akartam volna még, de az nem volt a boltba, így ha holnap sem lesz, akkor nem kap. Bár az is lehet holnap időm se lesz boltba menni.
Majd itthon mikor becsomagoltam az ajándékokat, mindet külön külön, majd egybe, mert szerintem az ajándék bontás a legfelemelőbb érzés a világon! Tehát utána majdnem leültem tanulni, de nem. Eszembe jutott, hogy anyának inkább az az egyik ajándékom, hogy kitakarítom a házat. Elvette az egész délutánomat! Épp, hogy kész lettem, de kész lett!
S már azt is kitaláltam, hogy anyának mit veszek szülinapjára! Karácsonyra kellett volna, de nem jött össze, így majd megkapja január 5.-én. Mert hogy úgy lett volna, hogy megveszem a könyv első részét és szülinapjára a másodikat de ez annál sokkal szuperebb! Érzem, hogy annak örülni fog. Meg az költséges is így most e miatt lett ilyen kis szerény ajándék. Még a télapó finomabb csokit hozott neki, de nm baj. Tudom, hogy ennek is örülni fog. Meg persze ma már annyiszor hangoztatta, hogy neki ez a takarítás volt a legjobb ajándék. Eszméletlenül jól esett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése