2015. december 25., péntek

148's

5sos, 5 seconds of summer, and luke hemmings kép

 Rosszul szerveztem meg a mai napomat. Reggel felkeltünk, elmentünk a templomba. Én anya meg kereszt apu és a két nagy uncsi tesóm meg persze mama. Apa nem jött mert nem volt kedve, így tesóm is kapott a lehetőségen, hogy akkor itthon marad. Kereszt anyu se jött, mert hát neki meg a lába hogy kificamodott a bokája, nem tud lábra állni és nem akart ott bicegni.
Mama meg hát el jött. Úr vacsora vétel után, vagyis hát mi meg vártuk az isten tisztelet végét, nem voltunk olyan bunkók, hogy felvettük az úr vacsorát és utána már mentünk is. Mert igen, volt ilyen és szerintem ez kifejezetten bunkóság! Szóval utána meg haza jöttünk. Jött mama is, megnézte anyáéknak az új ágyát meg hát meg jött a Jézuska. Pénzt kaptunk, amiből táskát (?) fogok venni. Kérdéses még.
Aztán haza jöttünk, kajáltunk. Halat és zöldséget. Igen ám, de olyan jól laktam hogy el is aludtam. Majd már menni is kellett mamáékhoz. Haza jöttünk elolvastam 2 tételt majd nem bírtam ki, hogy ne fessek. Így elkezdtem Vermeer egyik képét. Kíváncsi leszek, hogy milyen lesz a vége, mert jelenleg eléggé narkós feje van.. Közbe pedig 5 SOS-t hallgattam*o*.
Ezt a minionos kulcstartót pedig ma reggel kaptam, a jézuska elfelejtette becsomagolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése