2015. december 24., csütörtök

147's

Karácsonyi ajándékok - A legszebb karácsonyom



Na jó. IGEN. El vagyok kényeztetve. De még mennyire. Az idei Jézuska nagyon bőkezű volt, mindent megkaptam amire vágytam.

  • Tempera
  • Minionos ágynemű!
  • Závada Péter - Mész
  • Závada Péter - Ahol megszakadt
  • Vászon. - 30x40 és 40x50 
  • Paletta
  • Festőállvány
  • Ó, és egy eszméletlenül édes sünis zoknit is kaptam!
A két verses kötet a szomszéd családtól kaptam, akik olyan 6 óra fele jöttek át. Meg ajándékoztuk egymást majd a gyerekek kibontották az ajándékukat, a szülők borozgattak-beszélgettek.
Felhívtuk a szomszéd nénit, akihez ilyenkorát szoktunk menni, de hogy most nem volt itthon így csak telefonon váltottunk három szót.
Majd kikísértük őket, persze kötelező volt menni. Anya bezárkózott a házba és bármilyen meglepő is, de megjött a jézuska. Kibontottuk az ajándékokat, én is átadtam az ajándékaimat, anyáéknak és hozzá fogtunk a vacsorához. Ez meg a másik. AZ A VACSORA.
Az idei menü halászlé volt és kemencében sült hal, párolt zöldségekkel - kelbimbó, brokkoli, répa, hagyma. A halra egy kis rozmaring és citrom és maga volt a mennyei eledel! Holnap laza nap, mert csak az egyik mamához megyünk délután, így holnap tanulok, persze azért sokáig fogok aludni, az biztos. 
Ezek csak ilyen gyors képek, hogy megmutathassam, hogy miket is kaptam. Hisz annyira boldog vagyok. Ha nem most, akkor holnap tuti posztoltam volna valami ilyesmit, szóval mindegy, hogy mikor. Azt se tudom, hogy merre kapjam a fejem.. Annyira eltalálták az ajándékokat.
Elvileg holnap megyünk templomba. Nem tudom, de ilyenkor a családdal mindig elmegyünk, mama, kereszték és mi! Viszont ha nem holnap, akkor vasárnap megyünk. Hm.
Szombaton pedig az anyuci szüleihez megyünk ebédelni míg vasárnap Éva napra megyünk! Telis-tele vagyunk programokkal. És úgy számoltam, hogy minden nap halat fogok enni. Mert lehet hogy másoknál egy kis hal a desszert, de úgy fogom csinálni, hogy nekem az a fő fogás! Hmm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése