2015. december 16., szerda

TAG

XMAS TAG December 16. - Mézeskalács, kekszek zserbók és a többiek



christmas and Cookies kép

Zserbó? Az meg mi csoda? Kicsit kutattam a süti után, találtam egy receptet, meg is mutattam anyának és azt mondta, hogy ez a nagyi specialitása, neki mutogassam. Mivel hogy én még soha nem ettem zserbót, gondoltam írok egy e-mailt a nagyinak és hátha megsüti nekem. De nem, nem tudja, hisz a paleo diéta miatt annyi mindent meg kellene másítani, hogy azt mondták, hogy ebből egy sima piskóta lesz, lekvárral. Olyat meg nem köszönöm, inkább mézeskalácsot kérek én is.

Igen, most így visszaolvasva talán furcsának tűnik, de a nagyinak tényleg e-mailbe szoktam mindent küldeni, mert ott sokkal többet szokott lógni, a telefonját meg néha fel sem veszi. Éljenek a modern nagyik!

Mézeskalács, hm. A kedvencem. Ha lehetne akár a többi évszakban is megsütném, más alkalomra, de engem anya a konyhába nem enged be, ő meg mindig más fajta sütit talál ki. Így hogy ha várom a karácsonyt, akkor ez az a süti egyik ok a várakozásra! Más sütit nem is szoktam kérni, csinálni meg főként nem! De úgy érzem a mézeskalács minimálisra le lesz csökkentve, a hülye  egészségügyi állapotom miatt.

A mai napról


Talán csak annyit, hogy aludtam meg tanultam és egy ultraszuper dallistát hoztam össze.
Itt:



Meg le is töltöttem a telefonomra és hogy ha nem vagyok wifi közelébe, akkor még akkor is lehet rajta zenét hallgatni. Nekem nagyon tetszik mert ez egy sokkal gyorsabb megoldás arra, hogy a telefonomon hallgassak zenét. Mert hát míg letöltöm a gépre, akkor átmásolom a telefonra, az bonyi. A tételek várnak, ki kell még őket dolgozni. Borzalom az egész mert a tanuláshoz még nem kezdtem hozzá csak a kidolgozáshoz és még van amiből még meg se kaptuk, hogy milyen témák lesznek a kisérettségin!

Mert hát nem elég egyszer tönkre tenni a gyerek idegzetét, amikor majd mindenhol érettségizni fognak, nem tegyük tönkre januárba is, egy kisérettségivel, ami ugyanolyan mint a nagy csak még nem 20-20 téma lesz megadva hanem 10-10!

Bár angolból írásbelli lesz, ahogy matekból is. Viszont töriből, fakultációból, irodalomból, nyelvtanból szóbeli. Nem nyavalygok tovább inkább megfürdök és újra éjszakázok. Mint az elmúlt hetekben minden nap. De rosszXDDDD

Jaj és a nagy hír! Anyáék tegnap úgy jöttek haza, hogy egy nappali szőnyeggel és egy új ággyal, nekik már megérkezett a Jézuska. Annyira megérdemeltek már egy kényelmes ágyat, szőnyeget is, de az csak egy "kis" dekoráció meg része a házfelújítási projektnek. Csak hát igen, Szóval hogy dolgoznak ők is mint a hülye, néha szabad hétvégéjük sincs.. az alvás meg egy igen meghatározó rész az emberi életnek, hisz nincs is annál rosszabb mikor valaki nem alszik éjszaka! Vagy rosszul alszik, rosszul kell.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése