2015. december 29., kedd

150's

Karácsony így Hátulról.

2015. Valamelyik nap, hogy feljöttem írni egy bejegyzést, láttam, hogy 2015 oldalmegjelenítésem van. Csak lefotóztam, így újév környékén. Új év környékén. Mennyire rosszul hangzik ez így. Már december 29.-e van, még jó hogy 31 napos ez a hónap. 

Aztán mikor másikszor jöttem fel, megnézni, hogy mi újság a követett blogokkal és eszembe jutott, hogy milyen jó lenne, ha 2016 oldalmegjelenítés lenne. De lecsúsztam róla. Már 2019. Bőven lecsúsztam róla. Szombaton, alig volt kedvem élni, vasárnap már ennél rosszabb volt. Egész nap aludtam és szenvedtem attól a sok takonytól. Hétfőn délután átmentem a természetgyógyászhoz, aki ismét tűkkel látott el meg persze a meglézerezte az arcom, hogy felváljon a váladék. Este pedig inhaláltam, a kamilla alatt meg persze az ágyba izzadtam a Hawaii Five-0 előtt.
Már nem lenne karácsony, már nincs ajándékozás, reggelire különleges kávé, bejgli. Már nincs fullos ebéd és családi vacsora, hat deszerttel. Ideje lenne belehúzni a tételekbe, De ennyi lázzal és ennyi váladékkal a fejembe? HOGY?
Valami gyors meggyógyulás kellene mert így megfogok bukni.

Szilveszterre meg már rég gondolni se merek. Egyik barátnőm, volt 8.os osztálytársamnak a pasija ismeri vagyis hát a legjobb haverja a buszos srác. És barátnőm mondta hogy menjek én is velük szilveszterezni. Aha, na persze. Ilyen állapotba, mi?
Annyira örültem pedig, hogy végre találkozhatok a buszos sráccal de ilyen állapotba? Betegen le nem fogom égetni magam előtte! Meg hát azért akkor inkább tanulok egy pohár pezsgő mellett az ágyba, minthogy ott fázzak meg még jobban. Hátha lesz valami más alkalom. Vagy ha nem, akkor meg nem. Nem tudok vele mit csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése