2015. december 12., szombat

140's

snow, winter, and light kép

Baromi rossz hét, baromira fáradt vagyok és baromi ingadozó a hangulatom.


Nem is értem magam.

Ma, suli után ráírtam arra a srácra, beszélgettünk is de elromlott minden. megkérdezte hogy hogy jelöltem be. Én meg válaszoltam és azóta nem ír és egyszerűen biztos, hogy a válasz miatt mert látta, elolvasta és gondolom nem tetszik neki.
Igen, de azt nem értem hogy miért rágom magam, ha egy vadidegennel dumálok és miért érdekel ha nem ír?
thinking, night, and sleep képNem értem.
Szombaton, mert hát munka nap, laza 5 óra után jöhettünk is haza. Magyaron persze tanultunk, mert a tanár nő is belehalt volna, ha kiélvezi a szombatot. Töri az hasznosan telt a tételekről beszélgettünk. Matekon aludtam, aztán tesin, oh hát igen, tesin a másik osztállyal voltunk és röplabdáztunk. Mivel vagy 5-en voltunk akik röpiztek hozzánk be állt a tanár nő is. Eszméletlenül jó volt. Aztán műv töri, amin meg beszélgettünk meg ilyesmi mert hát utolsó óra, olyankor ki tud figyelni most komolyan?!
Haza jöttem és aludtam. Oh, de még milyen jót!

A héten nem történt semmi érdekes, akár át is aludhattam volna, semmi gond nem lett volna belőle. Holnap már vasárnap! Fel se tudom fogni hogy utána meg már hétfő! ÚJRA hétfő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése