2015. december 24., csütörtök

146's

December 24. Csütörtök. 17:00
Már kisült a bejgli, a halas-zöldséges csoda még készül, a szomszéd gyerkőcök ajándékát becsomagoltam, már a fa alatt várja őket.
Sőt, a fenyőfát is átvarázsoltuk, karácsony fává! Vagyis majdnem megcsináltuk tesómmal közösen.
De ez a közös munka úgy nézett ki, hogy én díszítettem, ő pedig magyarázott.
A nagyobbik kislány, a piros csomag tulajdonosa, Janka, egy karkötő készítő szettet kapott, míg a kicsi, a zöld csomag tulajdonosa, Szonja, legót kapott. Vagyis fog kapni, mert még nem voltak itt.
De nem csak ennyit csináltam a mai napon, hanem segítettem és végre apával lehoztuk a padlásról Dédinek a képkereteit.
Annyira gyönyörűek! És hát mivel volt egy csomó szabad időm, így egész nap eltudtam azzal foglalni magam, hogy a képkeretek rendben legyenek. Megtisztítva, s az üveget is megtisztítottam vízkőoldó segítségével. Majdnem szebb mint újkorában!
Már csak három pöpec kép kell és fel is kerülhetnek a falra!
Plusz van egy negyedik keret, amibe a nagymamám van kicsi korában. De azt meg nem bontom, majd visszarakom bele és úgy rakom ki a falra.
Most már csak a vacsorára várok, megyek addig megnézegetem hogy hogyan is volt Ibsen Vadkacsája. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése