2015. december 23., szerda

142's

Pénteken haza jöttem a suliból és kidőltem míg szombaton tanultam egy töri tételt. Akkor csak 39 volt hátra. Most is annyi van. Hogy miért? Mert vasárnap szülinapon voltunk.
Hétfőn sorozatoztam.

Kedden sorozatoztam.


Ma pedig már belekezdek a tanulásba. Két nap henyélés, majd a kemény tanulás.


Még 11 óra. Szárad a hajam, de már mennék be a városba. Mert még tételeket kell nyomtatnom és anyának meg kell vennem a könyvet! Megveszem mindkét részét mert Január 5.-én lesz a szülinapja és akkor már nem kell mit kitalálni, ott a könyv második fele. És még csomagoló papírt is szereznem kell valahonnan. De nem baj, majd este tanulok. Elzárom magam a sorozatomtól és tanulok. Muszáj lesz most már mert erősen fogynak a napjaim! 

Reign. - Az uralkodó nő.
 Nagyon szépen kérek mindenkit,
 hogy csak akkor kezdjen bele, 
ha épp nincsenek szabad napjai, 
mert azonnal kivégezhető pár nap alatt! 
Ha belekezdesz, egyszerűen nem tudod abbahagyni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése