2015. december 4., péntek

TAG

XMAS TAG December 4. - A valaha kapott legjobb ajándék


christmas, gift, and present képIlyen sosem volt. Nincs legjobb ajándék, de tudjátok a tavalyi karácsonyomon sírtam életembe először. A laptopomat apa tönkretette és folyamatosan tesómtól kellett elkérnem a gépét, a végén már annyira nem akarta ideadni, hogy volt mikor a könyvtárba csöveztem.
És karácsonykor megjöttünk a szokásos szomszéd látogatásból és addigra meg jött a jézuska. Kibontottam sorba az ajándékokat.
Kulacs, pizsama, majd egy laptop. Úgy megörültem neki, hogy már akkor könnyeztem.
Viszont mikor anya elmesélte, hogy már 2 hónapja meg van, de ők csak karácsonyig akartak várakoztatni.. Na akkor kezdtem el a bőgést. Sose fogom elfelejteni. Örök emlék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése