2015. december 3., csütörtök

135's

10 napos személyes kihívás

1. nap - Tíz titok

  • Sorozatfüggő vagyok, filmet alig nézek.
  • A telet jobban szeretem mint a nyarat mert az sokkal hangulatosabb és közelebb áll hozzám. Nem csak azért mert télen van a szülinapom, a nagy karácsonyi készülődés, ami nem mellesleg a kedvenc ünnepem.
  • Lisztérzékeny vagyok
  • Máj-epe betegségem van.
  • Nem szeretem a virágokat
  • Ha a kutyák és a macskák közül kellene választanom, akkor egyiket se választanám mert az állatok valamiért irritálnak.
  • A koffein a mindenem.
  • Egy idegennek hamarabb elmondom a titkaimat mint anyának. Nem azért, mert rossz a kapcsolatunk, mert kiváló szüleim vannak, tőlük jobbat nem is kívánhatnék. Ezt megmagyarázni nem tudom. Ez egy tény és kész.
  • Negyedikben majdnem megbuktam. Nem a jegyeim miatt, hanem mert akkor nem tudtam suliba járni az egyik betegségem miatt..és nem volt meg a kellő iskolai napom, de az igazgató úr mikor megíratta velem az év végieket akkor tovább engedett.
  • Két éve nem ettem semmilyen gyógyszert, a természetes gyógymód híve vagyok.

2. nap - Kilenc szerelem

  • Kávé
  • Fotózás.
  • Zöld teák
  • Festés, rajzolás
  • Túrázás, hegymászás, nagyobb gyalog utak.
  • Zene. Talán a legfontosabb, hisz megőrülök nélküle.
  • Sorozatok ^^
  • Könyvek. 
  • Párizs, London

3. nap - Nyolc félelem

  • Békák
  • Álmok, hogy beteljesülnek
  • Nem lesz érettségim
  • Nem vesznek fel a fősulira.
  • Nem fogok kijutni Londonba, Párizsba
  • Nagyobb betegségem is lesz a mostaninál..
  • Elhízás.
  • Elhagyom a szalagomat - De komolyan, mert annyira kínai megoldás az egész, hogy nem igaz..

4. nap - Hét kívánság

  • Ő.
  • Legjobb barátnő
  • Szeretet.
  • Egy saját albérlet mellette rendes munka.
  • Későbbiekben saját kiállítás
  • Végre rájöhetnék már arra, hogy mivel is szeretnék foglalkozni.
  • Egy pszichológushoz elmenni.

5. nap - Hat hely

  • Párizs
  • London
  • Bécs
  • Székelyföld
  • Magas Tátra, Szlovákia
  • Budapest

6. nap - Öt étel

  • Gabona pehely - Ha minden reggel azt ehetnék, mint régen.
  • Fagyi - Még télen is kedvenc édesség.
  • Thai kajak - Soha életembe nem ettem. Valamit megkóstolnék.
  • Kínai - Ugyan az a helyzet, mint az előzőnél.
  • Pizza. - Kedvenc, ha ehetnék sűrűbben, te jó ég. Ahw.

7. nap - Négy könyv

  • Pilinszky János - Összes versei
  • Závada Péter - Mész, Ahol megszakad
  • Simon Márton - Polaroidok, Dalok a Magasföldszintről
  • Radnóti Miklós - Válogatott versek

8. nap - Három film

  • Taxi - 1,2,3 - Mert  megunhatatlan. És századjára is tudok ugyanazon a poénon nevetni.
  • LOL - az első olyan tini film, amit láttam. Azóta egyel többet se. Ez volt az első és az utolsó.
  • Gru - 1,2. - Majdnem nem lett harmadik film, mert nem szoktam filmezni. Éljenek a sorozatok! :3

9. nap - Két zene






10. nap . - Egy kép magadról

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése