2015. november 30., hétfő

134's

architecture, baroque, and bayern kép

Suli után egy rögtönzött színházba volt részem, ugyanis a magyar tanárom magyar órán szólt, hogy ma este héttől színház és hát el mentem. Megnéztük a magyar faustot. Eszméletlenül jó volt és ah! Imádtam. Volt egy szünet.. Olyan pasast láttam, hogy ez a kaparjatok fel a padlóról érzés kerülgetett.
Tízkor vége lett majd mentem sétálni egyet mert volt még negyven percem. Jobb lett volna, ha viszek tanulni valót, mert itthon annyira volt erőm, hogy megírtam angolból két levelet meg lefordítottam egy szöveget meg átismételtem a két tételt és még megtanultam a szavakat, de ez csak egy tantárgy. Elvileg holnap nem felelek töriből, nem tudom, még kérdéses, de nem akarok. Se semmiből. MAjd meglátjuk, hogy hogy lesz, remélem figyelembe veszik az iskolai külön programot. Vagy büntetik én nem tudom, az biztos, hogy magyarból nem felelek, így hátra is dőlök! Köszönöm a figyelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése