2015. december 7., hétfő

139's


tea, vintage, and indie kép


Igen, ettől féltem a legjobban. Szombaton azt írta hogy majd holnap folytatjuk és vasárnap nem írt, meg persze ma se. Tehát már rá se kellett volna írnom mert hiába téptem az idegeimet. Bele kell törődnöm, hogy nem és kész. Nem lesz senki. Idegesítő, de ha ezt érdemlem, akkor biztos így van. Én nyitottam, de tényleg, mást már nem fogok csinálni, még egyszer én írjak neki, az ki van zárva. Így is a sírás kerülget. Hogy még is miért vagyok ennyire szerencsétlen? Valaki megmagyarázhatná.


Meg itt van a mai nap.

Megírtam tegnap az angol leveleket, megtanultam a szavakat. Magyarból is és töriből is felzárkóztam, az egész nap kimerítő volt ráadásul még holnap fakultóvióból témazáró én meg nem tudok semmit! Csak a reggeli tanulás maradt meg persze a buszon az olvasgatás. És ez csak egy tantárgy. Persze az angol házit megcsináltam, de se törit nem tanultam, amiből amúgy szerdán témazáró, se erre a hülye faktra se! Nem tudok semmit. Legszívesebben a világból kiszaladnék, nem vagyok a köcsögök szakértője. Agyag megmunkálása meg a lelőhelyek még oké, de hoyg egy köcsögöt nem fogok holnap felismerni, az egyszerűen biztos!
Ó, és amúgy ma volt az osztály mikulás. Igen, ezt az egyetlen örömöt még a végére beszúrom! A csomagom tele volt kávéval és tea filterrel! Ettől jobb csomagot el se tudok képzelni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése