2015. december 18., péntek

TAG

XMAS TAG December 18. - Tojáslikőr, forralt bor, forró csoki és társaik


Még soha se ittam Tojás likőrt, egyáltalán mi az? Alkoholos tojás egy kis krémesebben vagyis mézzel? Phuj. Nem hangzik valami jól. Tojáslikőr.


Forralt bor. 17 éves vagyok, erre a korra azt feltételezik, hogy már ivott a fiatalság valamilyen fajta bort. Apa hobbija a borászkodás, ahogy a keresztapukámé és a papáé is. Apa sógora is borászkodik, ahogy a szomszéd család család főjétől sem áll messze ez a mesterség. Mert ez bizony az! Bort már ittam, nem is egyszer. De úgy még nem, hogy baráti társasággal együtt. Úgy még nem. Úgy még csak pálinkáztam, de azt minden mennyiségben. Na jó, ez túlzás. De igen, pálinkától voltam már rosszul, de erre nem vagyok büszke. De sajnos igen, már történt ilyesmi. Oda szeretnék kilyukadni, hogy forralt bort még nem ittam.

christmas, winter, and light kép

Forró csoki. Ezt egy szóval jellemezném: IMÁDOM mert isteni finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése